همشهری آنلاین: مجید مجیدی، کارگردان فیلم محمد(ص) گفت: وزیر بهداشت بین مردم و هنرمندان بسیار محبوب هستند و ای‌کاش دکتر هاشمی وزیر فرهنگ می‌شد و آقای جنتی را یک جایگاه دیگری به او می‌دادند.

مجید مجیدی

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مجید مجیدی در افتتاح بیست و یکمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان وزارت بهداشت با اشاره به اینکه به‌ندرت دعوت برنامه‌ها را می‌پذیرد، ولی پذیرفتنش برای این جشنواره به‌دلیل حضور در مشهد و زیارت امام رضا(ع) و همچنین حضور وزیر بهداشت بوده است، اظهار داشت: به‌واقع آقای دکتر هاشمی بین مردم و علی الخصوص بین هنرمندان محبوب هستند؛ به‌طوری که برخی مواقع بین خودمان صحبت می‌کنیم امکان دارد جای وزرا را تغییر دهند، مثلاً دکتر هاشمی وزیر فرهنگ می‌شد و آقای جنتی را یک جایگاه دیگری به او می‌دادند.

مجیدی ادامه داد: در دولت‌های مختلف همیشه به فرهنگ و هنر بی‌مهری شده است درحالی که فرهنگ و هنر پیشانی نظام بوده ولی همیشه نگاه درجه دو و سه و دسته چندمی به آن شده و اگر توفیقی هم رخ داده فردی بوده و ربطی به سیاستگذاران ندارد.

کارگردان فیلم محمد(ص) با خطاب قرار دادن حضار که از دانشجویان، پزشکان و کارکنان دانشگاه‌های علوم پزشکی بودند، گفت: به شما غبطه می‌خورم که وزیری به‌مانند دکتر هاشمي داريد.

در افتتاح بیست و یکمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان وزارت بهداشت از مجید مجیدی تقدیر به عمل آمد که در این مراسم تقدیر (رمضانی) نوجوان فیلم آسمان لوح تقدیر را به این کارگردان اهدا کرد.

کد خبر 347756

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تندرستی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha