همشهری آنلاین: ملی‌پوشان بیلیارد ایران روز یکشنبه چهارم مهر ماه در رشته ناین بال انفرادی به مصاف حریفان خود رفتند و در ادامه از دست‌یابی به مدال در این رشته بازماندند.

۹ Ball

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس، نخستین دوره رقابت‌های ورزش‌های بیلیاردی قهرمانی آسیا سوم تا یازدهم مهرماه به میزبانی کشور امارات (فجیره) در رشته‌های اسنوکر 15 توپ، تیمی، شش توپ، ناین بال انفرادی، ناین بال تیمی و ایت بال چینی در دو بخش آقایان و بانوان در حال برگزاري است.

محمدعلی پردل در دومین روز رقابت‌ها در رشته ناین بال به مصاف عبداله الشماری رفت و با نتیجه 9 بر 8 به پیروزی رسید و به مرحله یک چهارم پایانی صعود کرد و در این مرحله برای دومین مرتبه در مقابل هان هاکسیانگ، حریف قدرتمند چینی قرار گرفت و 9 بر 3 بازی را واگذار کرد و حذف شد.

علی مقصود، دیگر ملی‌پوش پاکت بیلیارد ایران با قبول شکست 9 بر 6 مقابل محمد شریف فلسطینی از دور مسابقات کنار رفت و تیم ایران در رشته ناین بال انفرادی موفق به کسب مدال نشد.

سهیل واحدی و امیر سرخوش، ملی‌پوشان بیلیارد و اسنوکر ایران هم روز دوشنبه پنجم مهر ماه در رشته اسنوکر 15 توپ به میدان خواهند رفت.

کد خبر 347524

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha