سرقت لباس‌های مارک‌دار مرد همسایه، کار دست ۳ دزد شیشه‌ای داد و آنها را به دام پلیس انداخت.

چند روز پيش مردي با پليس تماس گرفت و از دستبرد دزدان به ‌خودرواش خبر داد. وقتي مأموران راهي محل حادثه شدند، مالباخته به آنها ‌گفت: خودروي زانتياي خود را مقابل خانه‌ام پارك كرده بودم و صبح متوجه سرقت شدم. دزدان با تخريب در، هرچه داخل ماشينم بود را سرقت كردند. از ضبط و باند و لاستيك گرفته تا لباس مارك‌داري كه هنوز داخل نايلون بود و چند روز پيش در سفري كه به آلمان رفته بودم، خريدم.

با اين شكايت، تيمي از مأموران با دستور قاضي امين ميروكيلي، داديار دادسراي ويژه سرقت تحقيقات خود را شروع كردند تا اينكه چند روز بعد شاكي مجددا به دادسرا رفت و سرنخي از دزدان در اختيار قاضي قرار داد. وي گفت: همان لباس مارك‌داري كه از داخل ماشينم سرقت شده را تن يكي از مردان همسايه‌مان ديدم. حتي اتيكت لباس هم آويزان بود و گويا فراموش كرده بود آن را جدا كند.

همين كافي بود تا مأموران مرد همسايه را دستگير كنند. هرچند او در بازجويي‌ها خود را بي‌گناه دانست و مدعي بود كه لباس‌ها را از دستفروش خريده است اما در نهايت اقرار كرد كه با همدستي 2نفر از دوستانش يك باند سرقت تشكيل دادند تا به‌خودروها دستبرد بزنند.

وي گفت: چند وقت پيش با همدستي 2نفر از دوستانم كه همه ما اعتياد به شيشه داريم، تصميم به تشكيل باند سرقت گرفتيم تا خرج زندگي‌مان را تأمين كنيم. وي ادامه داد: شگردمان اين بود كه با تخريب خودروها، اموال داخل آن را سرقت كرده و با فروش آنها، پول را بين خودمان تقسيم مي‌كرديم. در آخرين سرقتمان هم به‌خودروي يكي از همسايه‌ها دستبرد زديم و چون علاقه زيادي به لباس مارك‌دار داشتم آن را به‌عنوان سهم خود برداشتم اما فكرش را نمي‌كردم كه كار دستم بدهد.

به گزارش همشهري، با اطلاعاتي كه وي در اختيار تيم تحقيق قرار داد، 2 همدست وي دستگير شدند و در بازجويي‌ها به 120فقره سرقت لوازم داخل خودرو اقرار كردند و براي تحقيقات بيشتر و شناسايي شاكيان احتمالي در اختيار مأموران آگاهي تهران قرار گرفتند.

کد خبر 347461

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha