همشهری آنلاین: تیم ملی ب والیبال ایران در سومین مسابقه خود در دور مقدماتی جام کنفدراسیون مردان آسیا موفق به شکست کره جنوبی شد تا به عنوان صدرنشین گروه دوم به مرحله حذفی صعود کند.

volleyball

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم‌های ملی والیبال ایران و کره جنوبی از ساعت 11 و 30 دقیقه روز شنبه (3 مهر) به وقت تایلند در نخستین مسابقه روز سوم پنجمین دوره جام کنفدراسیون مردان آسیا در شهر ناخون پاتوم به مصاف یکدیگر رفتند.

ملی‌پوشان ایران در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 17 و 25 بر 16 کره جنوبی، مدافع عنوان قهرمانی را از پیش رو برداشتند تا با سه برد و 9 امتیاز کامل به عنوان تیم صدرنشین گروه دوم راهی مرحله حذفی شوند.

ناصر شهنازی، سرمربی تیم ملی ب والیبال ایران در ابتدای این دیدار سامان فائزی، مسعود غلامی، علیرضا مباشری، رحمان داوودی، علیرضا بهبودی، رضا قرا و مصطفی حیدری را به عنوان بازیکنان شروع‌کننده تیم ایران به زمین مسابقه فرستاد.

«نامسونگ کیم»، سرمربی تیم ملی کره جنوبی نیز از ترکیب سونگ وون لی (کاپیتان)، سونگ جیونگ هان، این هیوک کیم، کیونگ مین هوانگ، جون هیوک جونگ، جائی وی کیم و سانگوک لی (لیبرو) در ابتدای این مسابقه استفاده کرد.

«وانگ یون» از چین و «هسو کنگ هائو» از چین تایپه یه ترتیب به عنوان داور اول و دوم قضاوت این مسابقه را بر عهده داشتند.

تیم‌های شرکت‌کننده در پنجمین دوره جام کنفدراسیون والیبال آسیا یکشنبه استراحت دارند و روز دوشنبه مرحله حذفی این رقابت‌ها پیگیری خواهد شد.

کد خبر 347299

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha