همشهری آنلاین: رقابت‌های لیگ برتر تنیس بانوان با قهرمانی تیم پایا چوب تبریز به پایان رسید. هیئت تنیس بابل نیز نایب قهرمان شد.

Tennis Teams

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، آخرین روز پيكارهای لیگ برتر تنیس باشگاه‌های کشور در بخش بانوان با برگزاری دو دیدار پیگیری شد تا تکلیف تیم‌های برتر مشخص شود.

در نخستین دیدار پایا چوب تبریز با نتیجه ۳ بر صفر آلوسار ساری را شکست داد و در دومین بازی تیم آرمان الماس تهران با نتیجه ۲ بر یک هیئت تنیس بابل را برد تا پرونده لیگ برتر بانوان بسته شود.

به این ترتیب پس از یک هفته رقابت تنیسورها، در نهایت پایا چوب تبریز در جایگاه نخست ایستاد و قهرمان شد، هیئت تنیس بابل عنوان نايب قهرمانی را از آن خود کرد و آرمان الماس تهران نیز سوم شد. تیم‌های سیمرغ گیلان و آلوسار ساری نیز عناوین چهارم و پنجم را به خود اختصاص دادند.

در این دوره از مسابقات تیم‌های هیئت تنیس بابل، پایا چوب تبریز، شرکت ساختمانی آلوسار، آرمان الماس آریا و سیمرغ گیلان حضور دارشتند و به مدت یک هفته در زمین‌های مجموعه ورزشی آزادی به مصاف یکدیگر رفتند.

سرداوری رقابت‌های لیگ برتر بر عهده فریبا سفیدباف بود و شبنم کمالی، اکرم کامیاب، زرین میرحسینی و یکتا صبایی امر قضاوت را بر عهده داشتند.

 

کد خبر 347290

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha