به‌دنبال مرگ کودک سه‌ماهه، پدر و مادر معتاد او به جرم کودک آزاری بازداشت شدند.

پنجشنبه گذشته زن جواني با پليس تماس گرفت و با شكايت از برادر و عروسشان از ماجراي يك كودك‌آزاري خبر داد. وي گفت: برادرم و همسرش معتاد به شيشه هستند و ساعتي قبل‌تر وقتي به ديدن آنها رفتم متوجه شدم پسرسه‌ماهه‌شان بي‌حال است و حدس زدم بلايي سرش آورده‌اند.

با اعلام اين گزارش، مأموران راهي خانه اين زوج جوان شدند و پيكر نيمه‌جان نوزاد سه‌ماهه را ديدند و او را به بيمارستان منتقل كردند. روي بدن كودك آثار ضرب و جرح و سوختگي ديده مي‌شد و اين نشان مي‌داد كه او قرباني كودك‌آزاري شده است. همين كافي بود تا پدر و مادر اين نوزاد با دستور قاضي مرادي، بازپرس شعبه دوم دادسراي جنايي تهران بازداشت شوند؛ درحالي‌كه تحقيقات در اين خصوص ادامه داشت، نوزاد در بيمارستان جان باخت و با دستور قاضي جنايي جسد او به پزشكي قانوني منتقل شد تا علت اصلي مرگ وي مشخص شود.

در همين حال پدر و مادر قرباني ديروز براي تحقيقات به دادسراي امور جنايي تهران منتقل شدند. پدر و مادر نوزاد اصرار داشتند كه بي‌گناه هستند و كودكشان به‌دليل اينكه زود به دنيا آمده بود، بيمار بود. مادر كودك اما درخصوص آثار سوختگي و ضرب و جرح روي بدن پسرش چنين گفت: روز حادثه كه خواهرشوهرم ما را لو داد، پسرم در آغوشم بود كه يك دفعه پايش به قابلمه داغ خورد و سوخت.

خواهرشوهرم از من كينه دارد و تصور مي‌كند من شوهرم را معتاد كرده‌ام؛ براي همين به دروغ از ما شكايت كرده است. من و همسرم 5سالي مي‌شود كه معتاديم و شيشه مي‌كشيم. مواد زندگي ما را تباه كرد؛ به‌طوري‌كه مجبور شديم دختر 3ساله و پسر 2ساله‌مان را به بهزيستي بفرستيم اما قصد داشتيم ترك كنيم كه اين اتفاق رخ داد. به گزارش همشهري، هم‌اكنون اين زوج جوان در بازداشت به‌سر مي‌برند تا معماي مرگ كودك سه‌ماهه فاش شود.

کد خبر 347103

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha