سه‌شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲
۰ نفر

سارقان پس از قتل طلافروش یزدی و به‌دست آوردن کلید‌ طلافروشی، وارد مغازه شدند و پس از سرقت ۵کیلو طلا پا به فرار گذاشتند.

اين جنايت در حالي رخ مي‌دهد كه حدود 2ماه پيش نيز سارقان ناشناس در شهرستان ملاير مرد طلافروشي را به قتل رساندند تا با سرقت كليد مغازه‌اش از آنجا سرقت كنند. ماجراي قتل طلافروش يزدي بعدازظهر يكشنبه رخ داد. حدود ساعت 14، پسر جواني به نام محمدعلي كه در مغازه طلافروشي پدرش در بازار زرگري يزد مشغول به‌كار بود، در مغازه را بست تا براي استراحت به خانه برود. او به سمت پاركينگ كه چند صدمتر با مغازه فاصله داشت حركت كرد و قصد سوارشدن به ماشينش را داشت كه ناگهان هدف حمله چند نفر قرار گرفت.

مردان ناشناس او را به گوشه‌اي خلوت از پاركينگ كشاندند و بي‌آنكه كسي متوجه شود، وي را به قتل رساندند و كليد مغازه را برداشتند. پس از آن راهي طلافروشي شدند، حدود 5كيلو طلا به سرقت بردند و متواري شدند. لحظاتي بعد و با پيدا شدن جسد مقتول، پليس در جريان قرار گرفت و با حضور كارآگاهان جنايي در محل حادثه، بررسي‌هاي تخصصي آغاز و مأموران در بررسي تصاوير ضبط‌شده در دوربين‌هاي مداربسته موفق شدند چهره‌اي از سارقان را كه چند مرد جوان بودند، به‌دست آورند.

بررسي‌ها نشان مي‌دهد كه آنها از مدتي قبل مغازه طلافروشي و پسر جوان را زيرنظر گرفته و مي‌دانستند كه او هر روز بعدازظهر مغازه را تعطيل مي‌كند تا براي استراحت به خانه برود و در نهايت نيز براي سرقت از طلافروشي نقشه قتل او را كشيده بودند. به‌دنبال اين جنايت هولناك، روز دوشنبه زرگرهاي يزدي به‌خاطر وقوع اين جنايت در مقابل استانداري تجمع كردند كه در اين ميان محمدعلي طالبي، معاون استاندار با حضور در جمع آنها و با تسليت اين حادثه غم‌انگيز گفت: سرنخ‌هايي از حادثه در بازار زرگري يزد به‌دست آمده و نيروي انتظامي با جديت در حال پيگيري موضوع است.

حادثه قتل طلافروش يزدي در حالي رخ داده كه ظهر سوم مردادماه نيز طلافروش خوشنام ملايري با همين شگرد توسط دزداني كه قصد سرقت از مغازه‌اش را داشتند، به قتل رسيد. او روز حادثه مغازه‌اش را بست و براي صرف ناهار راهي خانه‌ خود شد اما پس از آن ناپديد شد و خانواده‌اش وقتي در جريان ماجرا قرار گرفتند كه معلوم شد سارقان همزمان با ناپديدشدن مرد طلافروش وارد مغازه او شده و مقدار زيادي طلا دزديده‌اند. چند روز پس از اين سرقت، جسد مرد طلافروش در چند كيلومتري ملاير كشف و مشخص شد كه دزدان روز حادثه او را ربوده و پس از قتل وي با ضربات چاقو، كليد مغازه‌اش را گرفته و با مراجعه به آنجا دست به سرقت زده‌‌اند. حالا و با گذشت حدود 2ماه از حادثه، عاملان اين جنايت نيز هنوز شناسايي نشده‌اند و تحقيقات پليس براي دستگيري آنها ادامه دارد.

کد خبر 346965

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha