همشهری آنلاین: تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران به اولین برد خود در بازی‌های پارالمپیک ریو دست یافت. تیم مردان نیز بر قهرمان المپیک لندن پیروز شد.

volleyball

ملی‌پوشان کشورمان مقابل تیم ملی روآندا به میدان رفتند و در سه ست پیاپی با نتایج 10- 25، 19- 25 و 18 -25 و نتیجه نهایی سه بر صفر این تیم را شکست دادند.

تیم ملی والیبال نشسته بانوان کشورمان با کسب سه امتیاز این بازی روز چهارشنبه (24 شهريور) آخرین دیدار خود در بازی‌های مرحله گروهی را مقابل چین برگزار خواهد کرد.

در ادامه تیم والیبال نشسته مردان ایران نيز با ارائه یک بازی قدرتمندانه موفق شد از سد قهرمان پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن بگذرد.

تیم ایران که در بازی نخست خود با نتیجه سه بر صفر از سد چین گذشته بود، در دومین دیدار خود همین نتیجه را مقابل بوسنی و هرزگوین تکرار کرد.

تیم والیبال نشسته کشورمان در ست نخست مقتدرانه و با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ ظرف ۱۹ دقیقه از سد بوسنی گذشت. بوسنی در ست دوم نمایش بهتری از خود نشان داد، ضمن این که ضریب اشتباهات بازیکنان ایران هم بالا رفته بود، با این حال این مردان هادی رضایی بودند که در نهایت با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ در این ست به برتری رسیدند.

در ست سوم و پایانی تیم ایران در ادامه بازی خوب خود موفق شد با حساب ۲۵ بر ۱۷ مقابل بوسنی به برتری برسد.

تیم ایران در پارالمپیک لندن در دور مقدماتی با نتیجه سه بر یک از سد بوسنی و هرزگوین گذشت، اما در دیدار پایانی با همین نتیجه مقابل حریف اروپایی خود تن به شکست داد تا از کسب ششمین طلای بازی‌های پارالمپیک بازبماند.

ایران که صعود خود را به مرحله نیمه نهایی قطعی کرده، روز چهارشنبه در آخرین دیدار مرحله گروهی با اوکراین دیدار خواهد کرد.

اوکراین در بازی نخست خود با نتیجه سه بر صفر به بوسنی باخته، اما در بازی دوم با حساب سه بر دو از سد چین گذشته است.

والیبال نشسته

 

کد خبر 346215

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha