همشهری آنلاین: معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: ۵۰ درصد اهداف حوزه زنان در دولت یازدهم محقق شده و پیش‌بینی می‌شود در برنامه ششم توسعه نیز ۵۰ درصد دیگر از این اهداف محقق شود.

مولاوردی

به گزارش ایرنا، شهیندخت مولاوردی سه‌شنبه (9 شهريور) در جمع خبرنگاران در شهرکرد افزود: با تشکیل دولت تدبیر و امید سعی شد تا با شناخت وضعیت، مسائل، چالش‌ها و آسیب‌های حوزه زنان و خانواده به یک برنامه‌ریزی صحیح دست یابیم.

وی افزود: در این دولت با انعقاد 45 موافقت نامه اجرایی و اجرای 80 طرح توانستیم با ریل گذاری مناسبی در این حوزه چارچوب خوبی برای حرکت در برنامه ششم توسعه ایجاد کنیم.

مولاوردی، رسیدن به وضعیت مطلوب و رضایت‌مند در حوزه زنان را از مهمترین اهداف این معاونت عنوان کرد و گفت: بسته‌هایی درحال تدوین است و تعدادی هم در نوبت رسیدگی در کمیسیون‌های دولت است که با تصویب آن شاهد تحولات خوبی در حوزه زنان خواهیم بود.

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده، بسته حمایتی زنان شاغل را از مهمترین این بسته‌ها دانست و گفت: برای اینکه تعادلی بین کار و زندگی زنان شاغل ایجاد شود، نیاز به یک سری تسهیلات و امتیازاتی است تا امنیت شغلی آنها حفظ شود.

مولاوردی خاطرنشان کرد: سند اجتماعی حمایت از زنان نیز با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تدوین شده و بر اساس آن گره‌های کور و بسیاری از مشکلات زنان رفع می‌شود.

وی در پاسخ به رشد افزایش اعتیاد به مواد مخدر در زنان گفت: هم اکنون کمتر از 10 درصد از معتادان کشور را زنان تشکیل می‌دهند اما در سال‌های اخیر اعتیاد زنان به مواد مخدر روند افزایشی یافته است.

شهیندخت مولاوردی معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده و معاون اجرایی رئیس جمهوری به منظور پیگیری مصوبات سفر نخست هیات دولت به این استان به شهرکرد سفر کرد.

کد خبر 344918

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha