سه‌شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: سونی رسما با تایید این خبر، گفت که نه تنها می‌خواهند این سرویس را روی کامپیوتر راه بیاندازند، بلکه قرار است یک دانگل برای اتصال بی‌سیم دسته‌ی پلی‌استیشن۴ به کامپیوتر هم عرضه کنند.

سونی

با استفاده از سرویس PlayStation Now می‌توانید مجموعه‌ای بزرگ از بازی‌های پلی‌استیشن۳ و پلی‌استیشن۲ را به صورت استریم شده بازی کنید.

بازی‌های بزرگ و زیادی هم روی این سرویس موجود هستند؛ طوری که از امروز به بعد، امکان انجام باز‌ی‌هایی مثل مجموعه‌‌ی «آنچارتد»، «خدای جنگ» یا «رتچت و کلنک» روی کامپیوتر ممکن خواهد شد.

در حال حاضر سرویس PlayStation Now بیش از ۴۰۰ بازی دارد.

در کنار این سرویس، سونی هم‌چنین از دانگل DualShock 4 Wireless Adapter رونمایی کرده است. این دانگل USB که قرار است با قیمت ۲۵ دلار عرضه شود، به کاربران کامپیوتر اجازه می‌دهد تا دسته‌ی پلی‌استیشن۴ را به صورت بی‌سیم به کامپیوتر متصل کنند.

البته سونی گفته است که اصلا الزامی به خرید این دانگل وجود دارند و افراد می‌توانند خودشان با استفاده از یک کابل USB دسته‌ی پلی‌استیشن۴ را به کامپیوتر وصل و از آن استفاده کنند.

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای نرم‌افزار PlayStation Now روی کامپیوتر از این قرار است:

1. ویندوز ۷ به بعد

2. پردازنده‌ی Intel Core i3 یا  AMD 10

3. دو گیگابایت حافظه‌ی  RAM

4. پورت USB و کارت صدا

برای استفاده از سرویس PlayStation Now به اینترنتی با حداقل سرعت پنج مگابیت در ثانیه نیاز دارید.

 این سرویس در حال حاضر برای کامپیوتر در اروپا راه افتاده است و احتمالا به زودی می‌توانید از آن در تمام کشورهای دیگر هم استفاده کنید.

منبع: CNET

کد خبر 344908

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha