همشهری آنلاین: نفرات برتر نخستین دوره رقابت‌های اسکیت کمتر از ۱۲ سال دختران مشخص و معرفی شدند.

Skate

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکیت، در این رقابت‌ها که در آکادمی ملی اسکیت برگزار شد 290 ورزشکار از رده‌های سنی 89 تا 83 در مواد وان لپ، 50 و 100 متر و 2 الگوی از پیش تعیین‌شده با هم به رقابت پرداختند.

در رده سنی 84 ماده 100 متر، آیدا جعفری از سمنان اول شد، کیمیا رستمی از کیش در جایگاه دوم ایستاد و زهرا جلالی از تهران به عنوان سومی بسنده کرد.

در رده سنی 83 ماده 100 متر، هستی قلی‌زاده از مازندران اول شد، سپیده شجاع‌الدینی از یزد عنوان دومی را به خود اختصاص داد و توار شمسی از کردستان در جایگاه سوم ایستاد.

در رده سنی 85 در ماده 100 متر، دیانا رضایی از تهران، فاطمه حیدریان از مازندران و الینا محمدی از تهران به ترتیب اول تا سوم شدند.

در رده سنی 85 در ماده 50 متر، فاطمه حیدریان از مازندران، الینا محمدی از تهران و ملینا دوستی از زنجان عناوین برتر را از آن خود کردند.

در رده سنی 86 فرم الف، حلینا هوشنگی از بوشهر، سارینا شفیعی از اصفهان و تانیا دادخواه از اصفهان اول تا سوم شدند.

در رده سنی 82 فرم ب، حلينا هوشنگی از بوشهر، آیناز عالی‌پور از خوزستان و سارینا شفیعی از اصفهان مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در رده سنی 87 فرم الف، دیانا عزیزی از اصفهان اول شد، هلیا صادقی‌زاده از مازندران بر سکوی دوم ایستاد و ستایش اسحاقی از اصفهان به مقام سومی بسنده کرد.

در رده سنی 87 فرم ب، ملیسا ذاکری از تهران اول شد، فاطمه محمدی از اصفهان بر سکوی دوم تکیه زد و ویانا عظیمی از تهران بر سکوی سوم ایستاد.

در رده سنی 88 فرم الف، ملینا دیوسالار، پانیا اوشیب ماج و تانیا قربانی، هر سه از مازندران اول تا سوم شدند.

در رده سنی 88 فرم ب، آتنا وطن‌خواه از اصفهان، ملینا دیوسالار از مازندران و بهاره مولایی از کیش به ترتیب اول تا سوم شدند.

در رده سنی 89 فرم الف، فاطمه یزدانی از مازندران، آرنیکا شیخ‌الاسلامی از تهران و ستایش حیدرپناه از کردستان بر سکوی اول تا سوم ایستادند.

در رده سنی 89 فرم ب، سونیا توران از البرز، یگانه زهرا جعفری از تهران و ستایش حیدرپناه از کردستان عناوین برتر را از آن خود کردند.

در رده سنی 83 ماده وان لپ، آیلین ملک‌نژاد از تهران، فاطیما آذرخش از خراسان رضوی و هستی قلی‌زاده از مازندران بر سکوی‌های قهرمانی تکیه زدند.

در رده سنی 84 وان لپ نیز عناوین برتر به زهرا جلالی، دیانا رشیدی و نرگس اکبری، هر سه از تهران رسید.

 

کد خبر 344741

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha