همشهری آنلاین - سجاد میرزامهدی تهرانی: سگ‌های نگهبان ۲ (Watch Dogs ۲) یک بای ویدیویی رو به انتشار در دوسبک ماجراجویی و تیراندازی سوم شخص است که قرار است برای کنسول‌های نسل هشتم و مایکروسافت ویندور در تاریخ ۲۵ آبان منتشر شود.

بازی شگ های نگهبان ۲

مانند نسخه پیشین خود، این بازی از با اسنفاده از دو سبک اکشن و سبك ماجراجویی و هم‌چنين  سبك تیرانداری سوم شخص طراحی شده همچنین عناصر سبك مخفی‌کاری در این بازی دیده می‌شود. بازیکن در یک محیط جهان‌باز (open world) قرار دارد و از اين‌رو می‌تواند به راحتی به گشت و گذار بپردازد.

این دفعه داستان بازی در شهر سان فرانسیسکو اتفاق می‌افتد و محیط بازی دوبرابر بزرگ تر از شماره قبلی این بازی است. این شهر به 6 محله مختلف تقسیم می‌شود که هر منطقه کاراکتر خاص دارد.

بازیکن میتواند برای گشت گذار در شهر از وسایل نقلیه هم استفاده کنند که این ویژگی در بازی‌هایی که عنصر جهان باز را دارند بسیار طبیعی است.

شخصیت اصلی بازی که نامش مارکوس است توانایی پارکور کار کردن را دارد. این بازی دارای ویژگی گیم‌پلی غیرخطی است یعنی بازیکن می‌تواند به دلخواه خود انتخاب کند کی به ماموریت‌های بازی و به چه روشی اجرا کند.

از دیگر نکات مربوط به روند این بازی می‌توان به این اشاره کرد که در حین بازی اگر بازیکن مرتکب جرم و جنایت زیاد شود پلیس شهر به دنبال دستگیر کردن او می‌افتد.

سیستم آپگریت کردن بازی هم به صورت درختی است و به شاخه‌های، مخفی کاری و فریب تقسیم می‌شود که بازیکن با توجه به نوع بازی خود می‌تواند انتخاب کند.

شما در این بازی می‌توانید تمامی وسایل الکترونیکی را هک کنید، برای مثال بازیکن می‌تواند اطلاعات شخصی یک فرد معمولی در بازی را هک كرده و از آن برای منافع خود استفاده کند.

بخش چندنفره در این نسخه نیز وجود دارد که در بخش چند نفره یک حالت همکاری اضافه شده است.

 در این حالت بازیکن‌ها می‌توانند یکدیگر را ملاقات کنند و مراحل را با همکاری هم به پایان ببرند. همچنین بازیکنان می‌توانند با اشارات با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

 بازی را می‌توان به صورت آنلاین و یا آفلاین انجام داد. بخش‌های رقابتی نیز در بخش چند نفره وجود دارد.

بازی شگ های نگهبان ۲

بازی شگ های نگهبان ۲

کد خبر 344348

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha