همشهری آنلاین: معاون اجرایی فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی (نزاجا) گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در اوج آمادگی و قدرت دفاعی قرار دارد.

 محمد فهمیده

به گزارش ایرنا، امیرسرتیپ محمد فهمیده روز چهارشنبه در مراسم پایانی شانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم همسران و فرزندان کارکنان پایور نزاجا در مشهد افزود: ارتش با آمادگی کامل هرگونه تهدید دشمن را رصد می کند و قدرتمند پشت سر ولایت فقیه ایستاده است.

وی اظهار کرد: ارتش در اوج آمادگی با انگیزه قرآنی از این انقلاب دفاع می کند و اجازه هیچگونه تجاوزی را به دشمنان نمی دهد.

معاون فرمانده نزاجا با بیان اینکه برگزاری مسابقات قرآنی دارای آثار و برکات فراوان است، گفت: باید ظرفیت دستگاه های مختلف برای برگزاری برنامه های قرآنی افزایش یابد.

سرتیپ فهمیده افزود: بهتر است یک روز در بین مسلمانان به نام قرآن نامگذاری شود تا در آن روز همه مسلمانان شکرگزار این نعمت بزرگ باشند.

وی افزود: برگزاری برنامه های فرهنگی و قرآنی به عنوان یک اولویت در ارتش جمهوری اسلامی ایران دنبال می شود.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش نیز در این مراسم گفت: بیش از 15 هزار حافظ قرآن کریم در نیروی زمینی ارتش وجود دارد.

حجت الاسلام محمد قاسم وفا افزود: نیروی زمینی ارتش سال گذشته در بین تمام ارگان های نظام رتبه نخست را در ترویج فعالیت های قرآنی به دست آورد.

شانزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه خانواده های کارکنان نیروی زمینی ارتش با شرکت 220 نفر برگزار شد.

این مسابقات که در سه مقطع بانوان شاغل، همسران و فرزندان ذکور آنان از 31 مرداد در مشهد آغاز شده بود امروز به کار خود پایان داد.

برگزیدگان این دوره از مسابقات به مرحله کشوری مسابقات قرآن ارتش راه یافتند.

کد خبر 344281

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha