چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: وزنه‌بردار دسته فوق سنگین کشورمان گفت: تالاخادزه گرجستانی به هیچ وجه برنده رقابت سالمی نبود .این رقابت بی‌شک رقابتی کثیف بود که حتی مدالش ارزشی نخواهد داشت.

Behdad Salimi

به گزارش روابط عمومی فدراسیون وزنه‌برداری، بهداد سلیمی پس از حذف ناباورانه از مسابقات دسته فوق سنگین وزنه‎برداری المپیک 2016 ریو اظهار داشت: همه دیدند که به راحتی حقم را خوردند. هر چه اعتراض کردیم، می‎گفتند حق با شما است. حتی تاماش آیان، رئیس فدراسیون جهانی می‎گفت حق با توست اما کاری از دست من برنمی‎آید. چرا رئیس فدراسیون جهانی باید این حرف را بزند؟ چرا باید به این راحتی حقم را بخورند؟

وی ادامه داد: تمام این اتفاقات به خاطر آقای «جلود» و همسرش رخ داد که در هیأت ژوری حضور داشتند. من لقب جلاد را به آنها می‎دهم. به خاطر دشمنی با علی مرادی، رئیس فدراسیون وزنه‌برداری ایران نخواستند من مدال بگیرم. وزنه‎ای زدم که هیچ مشکلی نداشت، اما به راحتی آن را خطا گرفتند. دیگر روحیه‎ای نداشتم که وزنه سوم را بزنم. جانی برایم باقی نمانده بود. خیلی آماده بودم و خیلی تمرین کرده بودم. تا جایی که رکورد یک ضرب جهان را شکستم.

وزنه‌بردار دسته فوق سنگین کشورمان تصریح کرد: احتمالاً مشکلشان با کسب سه طلا توسط ایران بود. آیان گفت حق با توست اما کاری از دست من برنمی‎آید. در حالی که رئیس فدراسیون جهانی حق وتو دارد و می‎تواند هر کاری انجام دهد.

سلیمی ادامه داد: مدال‎ها داده شد. حریف گرجستانی خیلی آماده بود و انصافاً هم خوب وزنه زد. رکورد المپیک را زد و من فقط اجازه ندادم رکورد یک ‌ضرب را به نام خودش ثبت کند. من هم خیلی آماده بودم.

وی در پایان گفت: اصلاً نمی‎دانستم حرکتم خطاست. سه چراغ سفید دیدم و پایین رفتم. «سجاد» هم شاهد است. با این حال خودم را جمع کردم و یک حرکت دیگر را زدم. در حرکت سوم واقعاً دیگر نشد. در تمرینات تا 255 کیلوگرم آمده بودم. اگر در رقابت شرکت می‌کردم، اجازه نمی‎دادم ورزشکار گرجستانی رکورد مجموع را از ایران بگیرد، اما نگذاشتند. رقابت سالمی نبود و رقابت کثیفی بود. حتی مدال کثیفی بود. آقای جلاد سرم را برید.

 

کد خبر 343501

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha