سه‌شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: روزهای چهارشنبه تا جمعه ۲۰ تا ۲۲ مرداد، دو گروه موسیقی بانوان سپهری و ستاره قطبی در مجموع چهار اجرای ویژه بانوان را در فرهنگسرای نیاوران به صحنه خواهند برد.

روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران ضمن اعلام این خبر افزود:کنسرت گروه موسیقی«سیمین سپهری» ویژه بانوان، چهارشنبه 20 مرداد، ساعت ٢١ در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران اجرا می‌شود.

 سوسن سپهری سرپرست گروه در خصوص قطعات انتخابی برای این اجرا اظهارداشت:20 قطعه برای اجرا تنظیم شده است که تعداد 4قطعه آن در اجراهای قبلی نیز برای مخاطبان اجرا شده ولی بقیه قطعات همراه با ویولن سل و سازهای کوبه‌ای، در دستگاه اصفهان و بیات شیراز برای اولین بار برای مخاطبان اجرا می‌شود .

این گروه با نوای پیانوی غزال ناظرفصیحی، ویولنسل ویدا ملاحسنی و همراهی تنبک سپیده شایان‌راد به اجرای برنامه خواهد پرداخت.
علاقمندان برای خرید اینترنتی بلیت‌های این کنسرت به سایت ایران‌ کنسرت مراجعه کنند.

از سوی دیگر گروه موسیقی پاپ «ستاره قطبی» نیز در روزهای ۲۱مرداد(یک اجرا) و ۲۲ مرداد(دو اجرا) ویژه بانوان اجرای موسیقی خواهد داشت و در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران برروی صحنه خواهد رفت.

 گروه ستاره قطبی به سرپرستی بهاره ایلچی یکی از معدود گروه‌هایی است که در حوزه موسیقی پاپ بانوان فعالیت دارد.
بهاره ایلچی سرپرست گروه موسیقی ستاره قطبی درباره کنسرت پیش رو عنوان داشت:در این کنسرت قطعاتی به 5 زبان، ازپنج قاره دنیا اجرا می‌شود.

این نوازنده پیانو در پاسخ به این پرسش که معیار انتخاب قطعات برای اجرا در کنسرت‌های گروه ستاره قطبی چیست، گفت:سعی می‌کنیم آهنگی را انتخاب کنیم که با سلیقه مخاطب همخوانی داشته باشد ،همچنین به متن ترانه هم دسترسی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در این کنسرت 21 قطعه برای اجرا داریم اظهار داشت:قطعات پلاریس اثر آرمان مهربان، گل نسا، دلخوشی از امید حجت ،آروم آروم ازساخته های امید حاجیلی که برای گروه ستاره قطبی ساخته است، گل و موج، باورکن اثر فرخ اعتمادی، گنجیشکک از ایران، قطعه گلابتون اثر آذری، قطعه سنگام، شعله، دشمن از هند و دو قطعه فرانسوی وسه قطعه انگلیسی برای مخاطب اجرا می‌شود.

وی افزود:سه قطعه فولکلور و محلی کردی، لری نیز در این کنسرت اجرا خواهد شد، همچنین در این اجرا مهشید مولایی، رانیا مالک ،نیلوفر زبرجد، پریسا پیرزاده، پریسا دلفانی، بهنوش بختیاری، شقایق طهما‌سبی، نگین تهرانی، الهام اکبری و کیانا کرمانیان گروه را همراهی می‌کنند.

 کنسرت گروه "ستاره قطبی" در روز 21 مرداد ساعت 16و روز22 در دو سانس ساعت ۱۴ و ۳۰  وساعت 17 برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید اینترنتی بلیت‌های این کنسرت به سایت ایران‌کنسرت مراجعه کنند.

کد خبر 342703

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha