زن رمال که با راه‌اندازی وبلاگی ادعا می‌کرد کلید هر مشکلی در دستان اوست و می‌تواند نازایی را درمان و طلسم بدبختی را باطل کند، پس از کلاهبرداری میلیونی از ۸ نفر دستگیر شد.

متهم

آخرين طعمه‌هاي اين زن فريبكار زوج جواني بودند كه بچه‌دار نمي‌شدند و براي اينكه مشكل‌شان را حل كنند، نزد پزشكان زيادي رفته بودند. يك روز كه آنها در اينترنت سرگرم تحقيق درباره درمان نازايي بودند، با وبلاگي روبه‌رو شدند كه گرداننده آن يك زن رمال بود. زن جوان كه خود را مرسانا معرفي كرده و وبلاگي با همين نام راه‌اندازي كرده بود، ادعا مي‌كرد كه مي‌تواند از طريق قدرت ماوراطبيعي كه دارد هر مشكلي را حل كند.

بخت‌گشايي، درمان نازايي، باطل كردن طلسم و... ازجمله كارهايي بود كه اين زن مدعي بود قادر است انجام دهد و تا حالا نيز افراد زيادي از طريق طلسم‌هايي كه او در اختيارشان قرار داده، مشكلشان حل شده است.زوج جوان با خواندن مطالب وبلاگ اين زن، باور كردند كه او مي‌تواند كمكشان كند و به همين دليل با شماره تلفني كه در وبلاگ درج شده بود تماس گرفتند.

زن جوان وقتي از مشكل اين زوج باخبر شد، گفت كه زندگي آنها طلسم شده است و او مي‌تواند اين طلسم را باطل كند. او با اين بهانه 2ميليون تومان از آنها گرفت و در ازاي آن فلزي منقوش به تعدادي شكل و نقش عجيب‌ و غريب از طريق پيك برايشان فرستاد و خواست كه آن را در خانه‌شان نگهداري كنند تا طلسم باطل شده و آنها بچه‌دار شوند.

زوج جوان مدتي از اين طلسم در خانه‌شان نگهداري كردند اما هرگز مشكل‌شان رفع نشد. براي همين بار ديگر با زن رمال تماس گرفتند و او اين بار مدعي شد كه طلسم زندگي آنها قوي‌تر از آن است كه به اين راحتي‌ها باز شود و براي باطل كردن آن نياز به هزينه بيشتري است.

به اين ترتيب بود كه زن رمال 7ميليون تومان ديگر هم از زوج ساده‌لوح گرفت و هر بار اشياي متفاوتي ازجمله پارچه‌هاي حاوي جملات نامفهوم و مايعات و مواد مختلف از طريق پيك براي‌شان ارسال مي‌كرد اما در نهايت وقتي هيچ‌كدام از اين طلسم‌ها نتوانستند مشكل زوج جوان را حل كنند، آنها مطمئن شدند كه در دام يك كلاهبردار حرفه‌اي قرار گرفته‌اند و راهي اداره آگاهي شدند تا از او شكايت كنند.

با شكايت زوج جوان، تيمي از كارآگاهان پايگاه يكم پليس آگاهي تهران مأمور رسيدگي به پرونده شدند. آنها در ابتدا به بررسي وبلاگي پرداختند كه زن رمال راه‌اندازي كرده بود.بررسي‌ها نشان مي‌داد كه او با تبليغات گسترده اقدام به فروش طلسم جذابيت و جلب توجه، بخت‌گشا و كارگشا، طلسم عشق و محبت، باطل كردن سحر و زبان‌بند، طلسم رفع گرفتاري و مشكل و همچنين درمان نازايي مي‌كند و از اين طريق به كلاهبرداري از طعمه‌هايش دست مي‌زند.

با اين اطلاعات، دستور بازداشت وي صادر شد و مأموران در ادامه متوجه شدند زني كه خود را استاد مرسانا معرفي مي‌كرد، فردي به نام سمانه 33ساله است كه در حوالي سيدخندان زندگي مي‌كند. همچنين با بررسي تراكنش‌هاي حساب‌هاي بانكي اين زن معلوم شد كه زوج جوان تنها طعمه‌هاي اين زن نيستند و او از افراد ديگري هم كلاهبرداري كرده است.

سرهنگ كرم يوسف‌وند، رئيس پايگاه يكم پليس آگاهي تهران با بيان اين خبر گفت: با توجه به مدارك به‌دست آمده، قاضي پرونده دستور مسدود شدن وبلاگ اين زن را صادر كرد و متهم پس از دستگيري به اداره آگاهي منتقل شد. درحالي‌كه تا‌كنون 8نفر از مالباختگان و طعمه‌هاي اين زن شناسايي شده‌اند، سرهنگ يوسف‌وند از ديگر شاكيان احتمالي نيز خواست براي شكايت از متهم به پايگاه يكم پليس آگاهي تهران مراجعه كنند.

کد خبر 342215

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha