زوج جوانی که با راه‌اندازی کانال فروش لباس‌های مارک در تلگرام دست به کلاهبرداری از خریداران می‌زدند، دستگیر شدند.

تحقيقات پليس فتاي خراسان رضوي براي دستگيري متهمان با شكايت زني جوان شروع شد. اين زن به مأموران گفت: چند روز قبل عضو يك كانال تلگرامي شدم كه در زمينه فروش لباس‌هاي مارك فعاليت مي‌كرد. قيمت لباس‌هايي كه عكس‌ آنها در كانال منتشر شده بود مناسب بود و براي خريد چند دست لباس و ساعت، با شماره تلفني كه در كانال درج شده بود تماس گرفتم. زن جواني گوشي را برداشت و خواست هزينه خريد را به حسابش كارت به كارت كنم و گفت كه سفارشم را از طريق پست ارسال مي‌كند اما پس از واريز پول، خبري از سفارشم نشد و چند روز بعد متوجه شدم كه كانال از دسترس خارج شده است.

با شكايت اين زن مأموران موفق شدند در بررسي‌هاي تخصصي مديركانال را كه زن جواني بود شناسايي و دستگير كنند. او اعتراف كرد كه همراه شوهرش دست به كلاهبرداري مي‌زده است. وي گفت كه يك سال از ازدواجشان مي‌گذشت و چون درآمد خوبي نداشتند تصميم به كلاهبرداري گرفته بودند.

اين زن اعتراف كرد كه براي جلب اعتماد طعمه‌هايشان از ترفندهايي استفاده مي‌كردند كه تعداد اعضاي كانال را چندين‌هزار نفر نشان مي‌داد تا وانمود كنند كه مدت‌ها از فعاليتشان مي‌گذرد و كاملا شناخته شده هستند. به گفته سرهنگ جهانشيري، رئيس پليس فتاي خراسان رضوي، با اعترافات زن جوان، شوهر او نيز دستگير شد و به كلاهبرداري اعتراف كرد. وي با اشاره به اينكه تحقيقات براي شناسايي شاكيان احتمالي ديگر ادامه دارد، از شهروندان خواست هنگام معاملات اينترنتي، زماني اقدام به پرداخت وجه كنند كه كالاي مورد نظرشان را دريافت كرده‌اند.

کد خبر 341742

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha