همشهری آنلاین: سه شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۵ و در ادامه مسابقات هفته اول لیگ برتر فوتبال دوره شانزدهم؛ ۴ بازی انجام شد. نتایج این دیدارها:

فوتبال
  • گسترش فولاد صفر - پیکان صفر

به گزارش "ورزش سه"، تلاش شاگردان فراز کمالوند و مجيد جلالی در نخستين هفته ليگ برتر شانزدهم بدون گل خاتمه یافت.

تیم‌های گسترش فولاد و پیکان که خریدهای پر سر و صدایی در نقل و انتقالات داشتند و بازیکنان مطرحی به تیم‌هایشان اضافه کردند، در هفته اولِ فصل 96-95 برابر هم قرار گرفتند و در روزی که بیشتر روی شوت‌های از راه دور برنامه داشتند به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

  • فولاد خوزستان 1 - ماشین‌سازی تبريز 2

در دومین روز اولین هفته لیگ برتر دو تیم فولاد خوزستان و ماشین‌سازی تبریز با مربیان جوان خود در ورزشگاه غدیر به مصاف هم رفتند. كه در نهايت اين بازي به سود تيم تازه صعود كرده به ليگ برتر يعني ماشين بازي تمام شد.

  • سپاهان صفر - پدیده 1

محمدحسين مرادمند مدافع پيش تاخته پدیده پيش از نيمه اول تک گل تيمش را به ثمر رساند.

تیم فوتبال سپاهان که فصل گذشته برایش چندان خوشایند سپری نشد، با پایان فصل به دنبال مربی قهرمان فصل گذشته رفت تا با ورود این مربی سپاهان هم دستخوش تغییرات زیادی قرار بگیرد. در مقابل، تیم پدیده و سرمربی این تیم محمدرضا مهاجری فصل گذشته با ارائه بازی‌های قابل قبول و به صورت کاملا نامحسوس بدون اینکه خطر سقوط را حس کنند با اضافه کردن چند مهره جدید و خداحافظی با برخی بازیکنان پای به رقابت‌ها گذاشتند. با اين حال تيم فوتبال سپاهان با تک گل محمدحسين مرادمند که سابقه بازی طولانی در سپاهان را دارد اولين بازی فصل را به سود خود تمام کرد. 

  • سایپا صفر - پرسپولیس يك

سرخ پوشان پرسپوليس در اولين بازی خود در ليگ شانزدهم در ورزشگاه تختی تهران به مصاف سایپا رفتند. کمال کاميابی‌نيا در دقيقه 68 تنها گل بازي و همچنين اولين گل اين فصل قرمزها در فاصله 20 دقيقه تا پایان بازی زد تا پرسپوليس در ليگ شانزدهم اولين پيروزي را دشت كند.

کد خبر 341333

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha