مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۳
۰ نفر

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه روز یکشنبه در دیدار با رئیس شورای اسلامی شهر تهران گزارشی از شرایط فعلی این شرکت ‌شامل وضعیت خطوط، ایستگاه‌ها، قطارها و سایر موارد مرتبط با رئیس شورای اسلامی شهر تهران را ارائه کرد.

محمد احمدي‌بافنده در اين ديدار به رئيس شوراي اسلامي شهر تهران پيشنهاد كرد مقدمات بررسي طرح «كاهش قيمت بليت مترو در ساعات غيرپيك سفرها»را فراهم سازد. اهدافي همچون افزايش رفاه مردم، كمك به كاهش سفرهاي غيرضروري در ساعات پيك سفر، ايجاد انگيزه براي استفاده از مترو در ساعات غيرپيك سفر و كمك به كاهش ترافيك سطحي ازجمله هدف‌هاي طرح اين پيشنهاد از سوي مديرعامل شركت بهره‌برداري متروي تهران است.

مهدي چمران با استقبال از اين پيشنهاد، از مديرعامل شركت بهره‌برداري متروي تهران و حومه خواست تا پيشنهاد خود را در صحن شوراي شهر تهران مطرح و دلايل خود را به اعضاي شوراي شهر ارائه كند. احمدي‌بافنده در جلسه شوراي مديران شركت بهره‌برداري مترو، ضمن بررسي شيوه‌هاي بهبود خدمات‌رساني به مسافران، تخفيف قيمت بليت براي ساعات غيرپيك را به‌عنوان يكي از روش‌هاي مؤثر براي كاهش مشكل مسافران مترو در ساعات غيرپيك سفر مطرح و خاطرنشان ساخته بود كه در برخي كشورهاي پيشرفته داراي صنعت مترو، هم‌اكنون اين روش مورد استفاده قرار مي‌گيرد و آثار مثبتي بر جا گذاشته است.

کد خبر 341202

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha