۵ روز پس از حادثه اسیدپاشی به مامورپلیس، جزئیات تازه‌ای از این ماجرا فاش شد.

ساعت١٠:٣٠ صبح پنجشنبه 31تيرماه گزارش يك اسيدپاشي در شرق تهران به پليس گزارش شد و تيمي از مأموران تحقيقات خود را در اين خصوص شروع كردند. در بررسي‌هاي اوليه مشخص شد زماني كه مأمور پليس براي حل و فصل اختلافي ميان 2 نفربه خانه‌اي در شرق تهران اعزام شده بود، مردي ظرف اسيد به‌دست داشته كه تهديد كرده اگر كسي به او نزديك شود اسيد را به‌روي خودش مي‌ريزد.

در نهايت مأمور پليس براي آرام‌كردن او جلو رفت اما قرباني اسيدپاشي شد. در اين حادثه شخص اسيدپاش و مأمور پليس مصدوم شدند و به بيمارستان انتقال يافتند. به‌دنبال اين حادثه، پرونده براي رسيدگي بيشتر روي‌ميز قاضي مرشدلو بازپرس شعبه هفتم دادسراي امورجنايي تهران قرار گرفت.در بررسي‌ها مشخص شد كه مأمور پليس 7درصد و متهم اسيدپاش 5درصد دچار سوختگي شده است.

با ارسال پرونده به دادسرا جزئيات بيشتري از اين اسيد پاشي فاش شد. بررسي‌ها حاكي از آن است كه صبح روز حادثه افسر كلانتري128 تهران‌نو همراه يك سرباز، دادورز اجراي احكام و صاحبخانه‌اي كه با شكايت از مستأجرش، حكم تخليه خانه‌اش را گرفته بود راهي آپارتماني در منطقه نارمك شدند. آنطور كه مشخص بود 20روزي از زمان ابلاغيه شكايت صاحبخانه و حكم تخليه مي‌گذشت و در اين مدت مستأجر هيچ اقدامي درخصوص تخليه خانه انجام نداده بود.

در چنين شرايطي صاحبخانه به‌همراه ضابط قضايي و مأمور پليس راهي خانه‌اش شد اما مستأجر 40ساله كه همسر و فرزندانش به شهرستان رفته بودند و خودش در خانه تنها بود، به‌محض ديدن صاحبخانه و پليس، ظرف 4‌ليتري اسيد را برداشت و تهديد كرد كه هركس جلوتر برود اسيد را روي خودش مي‌ريزد. همين باعث شد كه دادورز و صاحبخانه عقب‌نشيني كنند. اين‌بار سرباز و ماموركلانتري وارد خانه شدند. آنها سعي كردند مرد مستأجر را آرام كنند حتي پليس 35ساله جلو رفت تا ظرف اسيد را از دستش بگيرد اما قرباني اسيدپاشي شد.

به‌دنبال اين حادثه، تيمي از مأموران راهي بيمارستان شدند و به تحقيق از مأمور پليس پرداختند. او گفت: وقتي جلو رفتم تا اسيد را از دست مرد مستأجر بگيرم او ظرف را به سمتم گرفت و تهديد كرد اما من سعي كردم او را آرام كنم، با اين حال مرد خشمگين مقداري از اسيد را روي من پاشيد و از ناحيه صورت، سينه و دست آسيب ديدم . مرد اسيدپاش روي خودش هم اسيد پاشيد.

ماموران در مرحله بعد به تحقيق از مرد اسيدپاش كه خودش در بيمارستان بستري بود پرداختند. او اما منكر اسيدپاشي شد و گفت عمدي در كار نبوده است. وي گفت: 8 سال در آن خانه زندگي مي‌كردم و در محل آبرو داشتم. وقتي صاحبخانه از من خواست تا خانه‌اش را تخليه كنم از او خواستم به من فرصت بدهد تا پول جور كنم و خانه بهتري اجاره كنم اما او براي تخليه خانه‌اش حكم قضايي گرفت.

هرچند 20روز از زمان ابلاغيه گذشته بود اما من مي‌خواستم عصر همان روز پنجشنبه خانه را تخليه كنم. حتي وسايل‌هايم را داخل كارتن گذاشته بودم كه ديدم صاحبخانه به‌همراه پليس به خانه‌ام آمد. خيلي به‌هم ريختم ديگر آبرويي برايم در محل نمانده بود و نمي‌دانستم از اين به بعد چطور در ميان آشنايان و هم محلي‌هايم سرم را بلند كنم.

اين بود كه تصميم گرفتم اسيد روي خودم بريزم و به زندگي‌ام پايان دهم اما زماني كه مأمور پليس جلو آمد تا ظرف را از دستم بگيرد در كشمكشي كه بين ما به‌وجود آمد مقداري اسيد روي او پاشيده شد. من اصلا از عمد دست به اسيد پاشي نزدم و اين حادثه اتفاقي بود.به‌گزارش همشهري، هم‌اكنون تحقيقات در اين پرونده ادامه دارد تا ابعاد پنهان ماجرا آشكار شود.

کد خبر 341190

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha