پرونده نخستین قتل سال ۹۵ که در آن نوعروسی قربانی جنایت شده بود، پس از گذشت ۴‌ ماه و با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری فرستاده شد.

متهم

اين جنايت ساعت 12ظهر ششم فروردين‌ماه امسال در شرق تهران رخ داد و تيمي از مأموران به همراه قاضي ايلخاني، بازپرس شعبه هشتم دادسراي امور جنايي راهي قتلگاه شدند. قرباني زن جواني بود كه تنها 2ماه از مراسم عقدش مي‌گذشت. او درحالي‌كه خودش را براي مراسم عروسي‌اش - كه قرار بود تير يا مرداد امسال برگزار شود - آماده مي‌كرد، به‌دست داماد 22ساله با ضربات چاقو به طرز هولناكي به قتل رسيد. آنطور كه به‌نظر مي‌رسيد يكي از همسايه‌ها صداي درگيري آنها را شنيده بود و وقتي به راهرو آمده و چشمش به خون در راه‌پله‌ها افتاده بود، همان موقع با پليس تماس گرفته و ماجراي جنايت را گزارش كرده بود.

متهم كه خودش در محل جنايت بود، دستگير شد و در بازجويي‌ها انگيزه خود را سوء‌ظن به نوعروسش اعلام كرد. وي گفت: مدتي بود كه همسرم تماس‌هاي مشكوكي داشت. با اينكه همه به من مي‌گويند خيلي شكاكم و بيماري سوء‌ظن دارم اما احساس مي‌كردم كه همسرم به من دروغ مي‌گويد.حتي چندبار با هم درگير شديم و قصد جدايي داشتيم. حتي يك‌بار در جيب همسرم ضبط صوت گذاشتم و صداهاي مبهمي شنيدم. انگار صداي مرد بود اما مطمئن نيستم.

همه اينها باعث شده بود كه حسابي افكارم به‌هم بريزد. وي ادامه داد: چند روز قبل از جنايت با هم قهر كرديم. صبح روز حادثه به خانه‌ام آمد. مي‌خواست وسايلش را بردارد و برود. نمي‌خواست داخل بياييد. به او گفتم عيدي برايش مانتو خريده‌ام. او وارد خانه شد تا به پدرش زنگ بزند. باز موضوع تماس‌هاي مشكوكش و آن صداهاي مبهم را پيش كشيدم اما او منكر شد و فرياد زد كه من بيمارم. مي‌خواست از من جدا شود و همين شد كه بيشتر عصبي شدم.

از قبل 2چاقو خريده بودم كه به سراغ آنها رفتم و به سمتش حمله كردم. دستانش زخمي شد و از دستم فرار كرد. در را باز كرد و درحالي‌كه جيغ مي‌كشيد با دستان خوني به در همسايه كوبيد اما انگار آنها خانه نبودند. دوباره دستش را گرفتم و او را به داخل خانه كشيدم. باز به او ضربه زدم و گلويش را بريدم.

به گزارش همشهري، پس از اعترافات اين داماد بدبين و انجام تحقيقات مشخص شد كه قرباني زن موجهي بوده است. از سوي ديگر خانواده وي درخواست مجازات قصاص كردند و پرونده پس از صدوركيفرخواست به اتهام قتل عمدي و ضرب و جرح به دادگاه كيفري استان تهران فرستاده شد.

کد خبر 341188

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha