همشهری آنلاین: سازمان هواشناسی کشور نسبت به بارش باران، احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها روزهای سه‌شنبه ( ۵ مرداد) و چهارشنبه این هفته در استان گلستان و برخی از استان‌های جنوبی هشدار داد.

سیل

به گزارش ایرنا، سازمان هواشناسی کشور توصیه کرده است با توجه به جریانات شمالی، برای جلوگیری از خسارت‌های احتمالی، تمهیدات لازم در این استان‌ها بکار گرفته شود.

همچنين طی سه روز آینده در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در ارتفاعات استان هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان و از بعداز ظهر سه‌شنبه و طی روز چهارشنبه در خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی شاهد بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد و آب گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها خواهیم بود.

در سه روز آینده در جنوب سیستان وبلوچستان، ارتفاعات هرمزگان، جنوب کرمان و شرق استان فارس افزایش ابر و در بعداز ظهر رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی شده است.

سازمان هواشناسی اعلام کرده است که طی سه روز آینده برای سواحل دریای خزر و برخی مناطق شمال شرق ابرناکی، بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

طی دو روز آینده شهرهای شمالی استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی نیز در ساعات بعداز ظهر شاهد وقوع رگبار پراکنده، باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد خواهیم بود.

کد خبر 341150

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha