همشهری آنلاین: رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب تهران گفت: قاضی پرونده تعرض به سفارت عربستان آخرین دفاعیات متهمان را اخذ کرده و منتظر تصمیم قاضی هستیم.

به گزارش ایرنا، عباس پوریانی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید مجتمع قضایی شهید قدوسی در جمع خبرنگاران درباره صدور احکام متهمان پرونده تعرض به سفارت عربستان افزود: در جلسه اول دادگاه با توجه به اینکه تعداد متهمان 21 نفر بودند و باید دفاعیات آنها شنیده می‌شد این جلسه به طول انجامید و در روز دوم آخرین دفاع از متهمان اخذ شد.

وی ادامه داد: قاضی آخرین دفاعیات متهمان را اخذ کرده و قطعا با اسناد و مدارک موجود در پرونده به صدور رای اقدام خواهد کرد و به هر صورت پرونده آماده برای صدور رای است و منتظر تصمیم قاضی هستیم.

پوریانی با بیان این که در روزهای آینده سرپرستان مجتمعهای قضایی قدوسی، عدالت، مدنی، باهنر تغییر خواهند کرد، گفت:این تحولات در راستای بهره گیری از تجربیات همکاران در مجتمع‌های دیگر است.

وی افزود: مجتمع شهید قدوسی به دلیل ارجاع پرونده های ملی و مهم دارای اهمیت است و پرونده هایی از پنج ناحیه دادسرا پس از صدور کیفرخواست به این مجتمع ارجاع می شود، همچنین پرونده مهم کلاهبرداری های سنگین و تخلفات پزشکی و بهداشتی دراین مجتمع رسیدگی می شود.

پوریانی با بیان این که استقلال دستگاه قضایی به استدلال قضات باز می گردد، افزود: اعمال نظارت بر روند رسیدگی به پرونده ها همواره مورد تاکید ما است و ملاقات های مردمی نیز در حال انجام است و مردم به راحتی می توانند مشکلاتشان را مطرح کنند.

رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب تهران افزود: روزهای یکشنبه با حضور در مجتمع های قضایی درملاقات مردمی به مشکلات آنان رسیدگی و بعضا پرونده ها را ملاحظه ومطالعه می کنیم.

مراسم معارفه سرپرست جدید مجتمع قضایی شهید قدوسی با حضور رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران برگزار شد ودر این مراسم از خدمات رشیدیان تجلیل و پور عبدالله به عنوان سرپرست جدید این مجتمع معرفی شد.

کد خبر 341140

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha