همشهری آنلاین: تیم‌های تنیس روی میز جوانان دختر و پسر ایران در تورنمنت چین عناوین سوم را به خود اختصاص دادند.

Tabletennis Teams

به گزارش روابط عمومي فدراسیون تنیس روی میز، رضا میرالماسی، مدیر تیم‌های ملی اعلام کرد، تیم‌های جوانان پسر ایران در تورنمنت چین در دو گروه دوره ای بازی کردند. تیم جوانان A ایران (امین احمدیان و امیرحسین هدائی) همگروه تایلند B ، چین تایپه B و چین بود که از جدول دوره‌ای این گروه تیم ایران A با دو برد مقابل تایلند B ، چین تایپه B و باخت در برابر چین به عنوان تیم دوم صعود کرد.

تیم جوانان A ایران در مرحله جدول حذفی مقابل تایلند A به برتری رسید و در عین شایستگی مقابل تیم چین تایپه A باخت و در نهایت به مقام سوم مشترک تیمی این رقابت‌ها رسيد.

تیم جوانان B ایران (متین حیدری، مهدی دارستانی) در گروه A هم گروه مالزی و چین تایپه A بود که از مسابقات حذف شد.

تیم جوانان دختر ایران (صبا صفری و شقایق حسین‌زاده) در گروه B مسابقات همگروه چین تایپه A و سریلانکا بود که از گروه صعود کرد و در جمع چهار تیم برتر این مسابقات مقابل تیم چین باخت و سوم مشترک شد.

تیم نوجوانان پسر ایران (علیرضا بابادیوند و مهدی معدن کن) در گروه D همگروه هنگ کنگ C و تایلند A و تیم مشترک چین و آمریکا بود كه از دور مسابقات حذف شد.

تیم نوجوانان دختر ایران (ملیکا کریمی و مریم فرعی) در گروه B مسابقات همگروه هنگ کنگ A ،چین تایپه B و تیم مشترک کانادا و تایلند بود که از مسابقات حذف شد.

مربی تیم جوانان و نوجوانان پسر ایران صمد تدبیری و مربی تیم جوانان و نوجوانان دختر ایران ویدا عبدی است که رضا میرالماسی مدیر تیم‌های ملی سرپرست گروه اعزامی را عهده دارد.

اين تورنمنت با مسابقات انفرادی ادامه خواهد يافت.

 

کد خبر 340997

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha