همشهری آنلاین: اولین راند مسابقات سرعت اتومبیلرانی قهرمانی کشور با حضور دکتر محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان و همینطور رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در پیست مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

Auto

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، این راند از مسابقات سرعت قهرمانی کشور صبح روز جمعه (1 مرداد) با شرکت 46 ورزشکار از 8 استان و در 4 کلاس آغاز شد.

در کلاس پراید استاندارد، لیلا پیکانپور از اصفهان اول شد، فرنود شعرباف از خراسان رضوی دوم شد و امیرحسین خمسه از خراسان رضوی نیز به مقام سوم دست یافت.

در کلاس 405 هر سه برنده از اصفهان بودند؛ مهرداد صفری توانست مقام نخست را کسب کند، بهرام کمالی به رتبه دوم رسید و محسن مقرون به مقام سوم رضایت داد.

در کلاس BP ن فرشید طراح از استان تهران مقام قهرمانی را به دست آورد، مجید جوانمردی از استان البرز دوم شد و علیرضا امینی از تهران به مقام سوم رسید.

در کلاس 206 طبق نظر داوران هر سه قهرمان از خوزستان بودند و بر اساس نظر گروه برگزاری، شروین یگانه برای مقام اول، شایان افتخاری برای مقام دوم و علی ضمیری برای مقام سوم روی سکو رفتند و جایزه گرفتند.

بنا به گفته مسئولين کمیته ریس، کلاس 206 مسابقات سرعت قهرمانی کشور، با اعتراض ورزشکاران مواجه شد كه نتیجه نهایی از طریق سايت فدراسيون به اطلاع مخاطبين خواهد رسید.

 

کد خبر 340803

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha