دو کارگر کارگاه مبل‌سازی‌ در کرج وقتی برای تسویه حساب به کارگاه رفتند نمی‌دانستند کارفرمایشان، نقشه شومی برایشان کشیده است.

اول فروردين امسال دو مرد جوان به اداره پليس كرج رفتند و مدعي شدند كه در دام گروگانگيران خشن گرفتار شده‌اند. يكي از آنها گفت: از آبان‌ماه 94در يك كارگاه مبل‌سازي‌ در ملارد كرج به‌عنوان رويه كوب مشغول به‌كار شدم. كارفرما اما هرماه از پرداخت حقوق سرباز مي‌زد تا اينكه طلبم به 8ميليون تومان رسيد و تصميم گرفتم شكايت كنم. اما دو روز مانده به پايان سال كارفرما با من تماس گرفت و خواست براي تسويه حساب به كارگاه بروم.

29اسفند بود كه همراه همكار ديگرم كه او هم مانند من از صاحب‌كارمان طلب داشت به كارگاه رفتيم. در آنجا كارفرما به جاي پرداخت حقوقمان، هردوي ما را با چوب كتك زد و زخمي كرد. پس از آن با همدستانش ما را به سوله‌اي در حوالي جاجرود بردند. 24ساعت در لانه سگ‌ها زنداني بوديم. وي ادامه داد:روز بعدبه آنجا آمدند و ما را سوار ماشين خودم كردند از ساعت 10صبح تا غروب در خيابان‌هاي تهران مي‌چرخاندند تا اينكه غروب ما را در منطقه كهريزك رها كردند. همكارم هم 3و نيم ميليون از كارفرما طلب داشت كه هردو تصميم به شكايت گرفتيم.

پس از اين شكايت، مأموران پليس آگاهي كرج راهي كارگاه موردنظر شدند اما آنجا در آخرين روز سال 94تعطيل شده و كاركنان آن فراري شده بودند. به گزارش همشهري، تيمي از مأموران تحقيقات خود را براي دستگيري كارفرماي فراري و همدستانش آغاز كرده‌اند تا ابعاد پنهان پرونده آشكار شود.

کد خبر 339422

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha