همشهری آنلاین: فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: مردم با امنیت می‌توانند در رفاه و آسایش باشند و شرایط رو به پیشرفت داشته باشند و اگر امنیت نباشد هیچ‌کدام از اینها مقدور نیست.

حبیب الله سیاری

به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، این مطلب را امیر دریادار حبیب الله سیاری در جمع فرماندهان و نیروهای فرماندهی آموزش تفنگداران دریایی منجیل عنوان کرد و گفت: باید با بالا بردن آمادگی‌های نظامی، کارآمد، پا در رکاب، مؤمن، معتقد، متخصص، متفکر، ولایتمدار، شهادت طلب و ایثارگر توانمندی خود را روز‌به‌روز بیشتر کنیم.

وی ادامه داد: باید تجهیزات و تمرین مناسب داشته باشیم که داریم و می‌بایست با برنامه حرکت کنیم که می‌کنیم و باید مرتب و منظم درحال تمرین باشیم که هستیم.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه تمام سعی و تلاش ما این است تا نسبت به قبل پیشرفت و آمادگی کاملی داشته باشیم تصریح کرد: برای بالا بردن ارتقاء سطح معنویت باید خودباوری، تقوا، ایمان، ایثارگری و از خودگذشتگی بالا داشته باشیم.

دریادار سیاری تأکید کرد: نیروهای مسلح مسئول برقراری امنیت دولت و ملت در سراسر کشور هستند و مردم با این امنیت می‌توانند در رفاه و آسایش باشند، زندگی، تحصیل، تجارت، تولید و روال عادی زندگی و شرایط رو به پیشرفت داشته باشند از این رو اگر امنیت نباشد هیچ‌کدام از اینها مقدور نیست.

فرمانده ارتش با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در مقوله امنیت که اگر آن را نداشته باشیم هرچه که در طول سالیان متمادی ساخته‌ایم یک صبح تا ظهر از بین می‌رود تصریح کرد: در کشورهای اطراف ما به‌خاطر وجود ناامنی، حجم اتفاقات، تخریب‌ها و ترورها باعث شده است بعضی کشورها سال‌های سال از آبادانی به دور باشند و هیچ‌گونه رفاه و پیشرفتی در آن صورت نگیرد.

در ابتدای مراسم با قرائت قاریان برجسته بین المللی و کشوری، محفل انس با قرآن کریم برگزار شد و در پایان هم با حضور امامان جمعه رودبار و منجیل، سرپرست فرمانداری و اعضاء شورای تأمین از برترین‌های مرکز آموزش تفنگداران دریایی منجیل تجلیل شد.

کد خبر 338981

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha