دوشنبه ۷ تیر ۱۳۹۵ - ۰۶:۰۵
۰ نفر

همشهری آنلاین-علی شاکری: رئیس فدراسیون والیبال در گفت و گوی اختصاصی با همشهری آنلاین از بازگشت دوباره آرش کمالوند به تیم ملی والیبال ایران خبر داده است.

Arash KAmalvand

محمدرضا داورزنی با اعلام این خبر گفت: کمالوند به زودی تمرینات خود را در جمع ملی‌پوشان آغاز خواهد کرد و حضور او می‌تواند به بخشی از مشکلات دریافت تیم ملی خاتمه دهد.

وی افزود: خوشبختانه فرهاد قائمی هم با پشت سر گذاشتن دوران نقاهت در حال پیوستن دوباره به اردوی ملی‌پوشان است و درست است که تیم ملی در غیاب این بازیکن با مشکل دریافت رویرو بود، اما درخشش جواد معنوی‌نژاد نشان داد که والیبال ایران چه پشتوانه‌های ارزنده ای دارد. با توجه به بهبودی غفور و اضافه شدنش به ترکیب تیم ملی و بازگشت میرزاجانپور به پست اصلی‌اش، قدرتی دریافت‌کننده، شاهد رقابت سختی بین ملی‌پوشان برای اعزام به المپیک خواهیم بود.

وی در پاسخ به این سئوال که چقدر از نتایج بازی‌های تیم ملی در هفته‌های اول و دوم ليگ جهاني رضایت دارد گفت: طبیعی است که هر کشوری با اهداف متفاوت در لیگ جهانی حاضر می‌شود. برخی تیم‌ها مثل ایران و دیگر تیم‌های صعود کرده به المپیک در وهله نخست به چشم بازی‌های تدارکاتی قبل از المپیک و شناخت نفرات اصلی و در نهایت کسب مقام می‌نگرند. اما برخی از تیم‌هایی که در راه رسیدن به المپیک ناکام بودند، هدفشان کاملا متفاوت است و موفقیت در این رقابت‌ها برای آنان مثل تیم صربستان، هدف اصلی محسوب می‌شود. من فکر می‌کنم نتایج تیم ایران در هفته‌های اول و دوم متاثر از خستگی سفر بود و با تحلیل رفتن جسمانی بازیکنان شرایط برای کسب نتیجه سخت شد.

رئیس فدراسیون والیبال در مورد میزبانی ایران در هفته سوم هم گفت: میزبانی تیم‌های بزرگ کار ساده‌ای نیست، ولی خوشبختانه با توجه به تجربیات سال‌های گذشته با تلاش همکارانم به‌خوبی همه چیز آماده و مهیاي این بازی‌هاست.

داورزنی در خصوص حرف و حدیث‌های اخیر پیرامون اتفاقات رخ داده در اطراف تیم ملی بانوان هم گفت: آینده خوبی با مایدا، سرمربی خارجی در انتظار والیبال بانوان است، اما متاسفانه برخی‌ها با بزرگنمایی‌هاي صورت گرفته در رسانه‌ها سعی دارند همه چیز را زیر سئوال ببرند.

کد خبر 338286

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha