شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: شبکه سوم سیما در قالب آیتم‌های دو دقیقه‌ای؛ در لابلای برنامه‌های اجتماعی پرطرفدار این کانال تلویزیونی به بحث روزه‌داری از نگاه طب سنتی ایران می‌پردازد.

سریال

به گزارش همشهري آنلاين؛ دكتر عليرضا يارقلي طراح و تهيه كننده برنامه "سرتون سلامت" در اين باره گفت: اين آيتم‌ها توسط متخصصين طب سنتي و به گونه‌اي شيوا و مفرح پرداخت شده و در كل نگاهي دارد به روزه‌داري در ماه مبارك رمضان از منظر طب سنتي ايران. اين پزشك و پژوهشگر ارشد طب سنتي كه سال‌هاي گذشته نيز برنامه‌هاي سلامت محور مانند سفره‌هاي آسماني را در ماه مبارك رمضان به روي آنتن برده است تاكيد كرد كه "سرتون سلامت" نگاهي نو به سلامتي دارد و در كل سلامت محور است و نه بيمار محور.

عليرضا يارقلي ادامه داد: سرتون سلامت در قالب آيتم‌هاي دو دقيقه اي در لابه‌لاي برنامه‌هايي مانند مردم چي ميگن به تهيه‌كنندگي علي زاهدي ،حالا خورشيد به تهيه‌كنندگي رضا رشيد پور  و يك آيتم مستقل در ساعت 18:30

از شبكه سوم سيما پخش مي‌گردد. وي اضافه كرد سرتون سلامت در طول سال ادامه خواهد داشت و سري اول آن مقارن با ماه مبارك رمضان قرار گرفته و در طي ايام سال به مناسبت؛ اين برنامه سلامت محور به شيوه‌اي جذاب موارد طب سنتي ايران را به مخاطبان ارائه خواهد داد.

عوامل برنامه سرتون سلامت: طراح و تهيه‌كننده: دكتر عليرضا يارقلي/ مشاور‌تهیه کننده:علی زاهدی / کارگردان: مجتبی آذری/ تدوينگر: نیما تورانی/ تصویر بردار و نورپرداز: امیر تهرانی/گرافیست: حامد طبری/تهيه شده در گروه اجتماعي شبكه سوم سيما.

سرتون سلامت

کد خبر 337330

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha