سه‌شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۳
۰ نفر

همشهری دو - امید مهدی‌نژاد: رمضانیات: افطار تا سحر فاصله افطار تا سحر، روی دیگر سکه روزه‌داری است.

بعضی از روزه‌داران در این فاصله می‌خورند، می‌خورند و می‌خورند. بین خوردن، سریال‌ها و برنامه‌های تلویزیون را تماشا می‌کنند. به‌ترتیب شبکه سه، شبکه دو، شبکه یک، شبکه نسيم، شبکه آی‌فیلم، شبکه نمایش، و در انتها شبکه یک یا سه (ویژه‌برنامه سحر). توصیه ما به این دسته از روزه‌داران این است که از فاصله پخش آگهی‌های بازرگانی برای ادای نماز مغرب و عشاء استفاده کنند، که اقل‌کم قضا نشود.

با سنگ ‌ماه تولد خود آشنا شويد
فروردين: سنگ آهن
محكم اما انعطاف‌پذير. از مشخصات سنگ آهن اين است كه همواره نگران سنگ‌هاي ديگر است و غصه آنها را مي‌خورد و قدرت سازماندهي و مديريت سنگ‌هاي ديگر را نيز در ناخودآگاه خود دارد. همانطور كه سنگ آهن را داغ مي‌كنند و از آن فولاد مي‌سازند، متولد فروردين را هم داغ مي‌كنند. اما متولد فروردين دود مي‌كند و جزغاله مي‌شود، اما به‌شكل غريبي داد و فرياد نمي‌كند.

تست شخصيت
به تصوير زير نگاه كنيد. چه مي‌بينيد؟

تصویر


آيا اول «پل» ديديد يا «كشتي»؟
هرچيز ديديد ما به شما مي‌گوييم كه چگونه مي‌انديشيد:
- افرادي كه در نگاه اول كشتي مي‌بينند، افرادي محتاط، مهربان، خانواده‌دوست و در عين حال جسور و با روابط اجتماعي بالا و ريسك‌پذير و مناسب براي كار تجارت هستند.
- افرادي كه در نگاه اول پل مي‌بينند، افرادي بي‌تحرك، بي‌عقل، بي‌عاطفه، ترسو، بي‌حيا و بي‌مروت و بدون هيچ توانايي خاصي و مناسب براي مشاغل تكديگري و كاسه‌ليسي هستند.

 

کد خبر 337024

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مهارت‌های زندگی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha