همشهری آنلانی: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای از رهبر معظم انقلاب به این دلیل که سالیانه نمایندگان را به حضور می‌پذیرند تشکر و تاکید کردند که طبق اعتقاد قلبی و مبتنی بر قانون، خود را تابع نایب امام زمان ( عج) می‌دانند.

مجلس

به گزارش ایرنا، غلامرضا کاتب در جلسه علنی سه ‌شنبه (18 خراداد)  مجلس شورای اسلامی، بیانیه نمایندگان مجلس خطاب به مقام معظم رهبری را قرائت کرد.

در این بیانیه آمده است:‌

محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای.

از اینکه حضرتعالی به نمایندگان دوره دهم مجلس شورای اسلامی، رهنمودهای گران سنگ و ارزشمندی ارائه فرمودید، سپاسگزاریم. مطالب منسجم و متقن حضرتعالی، تذکرات اخلاقی به نمایندگان و تاکید به جایگاه مجلس و حفظ و اقتدار نقش نظارتی مجلس شورای اسلامی موجب تلاش حداکثری نمایندگان برای حفظ موقعیت و منزلت این نهاد مقدس خواهد شد.

انشاء‌الله مجلس دهم با عزم و روحیه انقلابی و با اولویت دادن به قانون برنامه ششم توسعه و توجه عملیاتی به موضوع اقتصاد مقاومتی به عنوان مهم‌ترین مطالبات نظام، اهتمام لازم را انجام خواهد داد.

از دیگر اولویت‌های نمایندگان روان سازی قوانین مرتبط با اشتغال پایدار برای جوانان ایران اسلامی خواهد بود. رویکرد ویژه به مسائل فرهنگی معظم له به عنوان اصلی‌ترین زیرساخت موضوعات اجتماعی و اقتصادی موجب می‌شود نمایندگان دوره دهم مجلس شورای اسلامی با دقت و صیانت بیشتر مسائل فرهنگی کشور را پیگیری کنند.

‌ همچنین مواضع قاطع، مستحکم و ایستادگی در قبال زورگویان استکبار جهانی به سردمداری آمریکا نیز خواهند داشت.

در خاتمه ضمن سپاس و تشکر از اینکه سالیانه ما را به حضور می‌پذیرید اعلام می داریم براساس اعتقاد قلبی به نظام ولایی و مبتنی بر قانون اساسی مسئولیت‌های مجلس شورای اسلامی را شئون ولایت دانسته و خود را تابع نائب امام زمان (عج) می‌دانیم.

کد خبر 336278

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha