همشهری آنلاین - سجاد میرزامهدی تهرانی: تا دوهفته دیگر بزرگ ترین فستیوال در صنعت بازی‌های ویدیویی برگزار می‌شود. همیشه برای علاقه‌مندان و کارشناسان مورد توجه بوده که توسعه دهنگان بازی‌های ویدیویی چه بازی‌هایی را برای رونمایی و آشنایی گیمرها با بازی‌های خود به نمایش می‌گذارند.

ای تری

در این مطلب به دستاوردهای چند شرکت توسعه‌دهنده بازی‌های ویدیویی می‌پردازیم که بیشتر مورد توجه دیگران هستند.

EA Games

بعد از گذشت زمان‌های زیادی که این کمپانی صرف بازی‌های مدرن کرده، کمپانی EA قصد طراحی یک بازی اول شخص آن هم با فضای جنگ جهانی اول دارد. بازی بتلفید1 اسم عجیبی است که این کمپانی بر روی این بازی گذاشته و گمان می‌رود که بخش‌هایی از تاریخ جنگ جهانی اول به روایت در این بازی گذاشته می‌شود.

یکی دیگر از بازی‌های دیگری که مورد توجه است بازی titanfall 2 می‌باشد. برخلاف شماره قبلی این بازی که منحصرا برای مایکروسافت طراحی شده بود این شماره قرار برای تمامی کنسول‌های نسل هشت منتشر شود.

Ubisoft

این کمپانی برای سال بعد بازی  Watch Dogs 2 را برای انتشار دارد. برخلاف سال‌های گذشته که همیشه یوبی‌سافت یک بازی  far cry و assassins creed برای رونمایی داشت این بار سنت شکنی کرده است.

Bethesda

 Dishonored 2 یکی ار بهترین بازی‌های این کمپانی است که قرار منتشر شود. در E3 2016 انتظار می‌رود که توضیحات بیشتری از این بازی ارائه داده شود.

کلا این کمپانی مانند رقیب خود یوبی سافت چیزی در دست ندارد البته تا آن جا که ما می‌دانیم.

Activision

بازی Call of Duty: Infinite Warfare چند هفته پیش خبر ساختش مطرح شد. این بازی این دفعه در فضا طراحی شده و در زمانی که علم پیشرفت زیادی داشته است. این فستیوال محل مناسبی برای توسعه دهندگان این بازی است تا جزئیات این بازی را بیشتر در بین هوادارن قرار دهند.

کد خبر 335840

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha