همشهری آنلاین: مدیر مرکز اورژانس تهران، تمهیدات اورژانس تهران در مراسم ارتحال امام (ره) را تشریح کرد.

اورژانس

به گزارش ايسنا، دکتر موسوی، از به کارگیری ٣٠٠ دستگاه آمبولانس، شش دستگاه اتوبوس آمبولانس دو دستگاه خودرو ارتباطات سیار، هشت دستگاه موتور آمبولانس ، ١٠ خودروی فرماندهی ستادی و همچین یک فروند بالگرد جهت خدمت‌رسانی به زائران در بیست‌وهفتمین مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) خبر داد.

وي گفت: از آنجایی که همه ساله عاشقان امام (ره) از اقصی نقاط ایران و جهان با حضور در مرقد مطهر ایشان، طی برپایی مراسمی، با آرمان‌ها و اهداف آن حضرت تجدید پیمان می‌کنند، امسال در بیست‌وهفتمین مراسم بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره)، ٥٠٠ نیروی اورژانس به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند.

مدیر مرکز اورژانس تهران افزود: برپایی چندین بیمارستان صحرایی، برپایی درمانگاه‌های مختلف برادران و خواهران و ایجاد مرکز کنترل بهداشت محیط متشکل از کارشناسان بهداشت محیط از جمله اقدامات اورژانس در این مراسم است.

موسوی از اختصاص ٣٠٠ دستگاه آمبولانس از مراکز اورژانس ۱۱۵ کل کشور، هلال احمر و بخش خصوصی و شهر سالم و سایر سازمان‌ها و نهادهای مرتبط ، شش دستگاه اتوبوس آمبولانس، دو دستگاه خودرو ارتباطات سیار، هشت دستگاه موتور آمبولانس، ١٠ خودروی فرماندهی ستادی و همچین یک فروند بالگرد اورژانس تهران از روز چهارشنبه و پنجشنبه تا پایان مراسم در روز جمعه۱۴ خرداد خبر داد.

مدیر مرکز اورژانس تهران همچنین اظهار کرد: برای ایجاد تمهیدات درمانی فوریتی و استقرارها در روز شنبه ۱۵ خرداد، حدود ٥٠٠ نفر از پرسنل مجرب اعم از پزشک، کارشناس و تکنسین فوریت‌های پزشکی نیز جهت پوشش امدادی این مراسم به صورت شبانه‌روزی در خدمت زائران است.

کد خبر 335721

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha