همشهری آنلاین- علی شاکری: رئیس فدراسیون والیبال در آستانه سفر به ژاپن و همراه شدن با کاروان والیبال ایران در راه مسابقات انتخابی المپیک، تنها دغدغه و نگرانی‌اش برای صعود را اتفاقات ناگوار و غیر قابل پیش‌بینی می داند.

M.Davarzani

داورزني همشهری آنلاین گفت: دلم مثل روز روشن است که در حالت عادی و اگر همه چیز طبق روال خود پیش برود، آرزوی تحقق رویای 52 ساله را جامه عمل خواهیم پوشاند.

محمدرضا داورزنی افزود: بازیکنان و کادر فنی مصمم و پرانگیزه‌اند که به المپیک صعود کنند و فدراسیون هم هر آنچه که لازم بود را انجام داد و حالا دیگر باید منتظر آغاز بازی‌ها بود.

وی ادامه داد: خوشبختانه با رسیدن فرهاد قائمی و شهرام محمودی تیم از بحران خارج شد و ما باز هم برای آن که ریسک نکنیم دو بازیکن دیگر به نام‌های جواد معنوی‌نژاد و علیرضا مباشری را نیز راهی ژاپن کرديم.

عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی والیبال با اشاره به کارهای بزرگ انجام شده طی 15 سال گذشته گفت: بزرگ‌ترین کار انجام شده فراهم کردن مقدمات حضور والیبال ایران در لیگ جهانی و ارتقای سطح آن به قدرت‌های بزرگ این رشته بود . این در حالی بود که در شروع کارم در فدراسیون، تیم ششم آسیا را تحویل گرفته بودم .

وی با اعلام سخت توصیف کردن رقابت‌های انتخابی المپیک در مقایسه با مرحله نهایی این بازی‌ها تصریح کرد: قول می‌دهم تیم ملی والیبال در صورت صعود، یکی از مدعیان کسب مدال خواهد بود و تجربه چند ساله نشان داده که هر گاه بازیکنان بدون استرس بودند، دست به کارهای بزرگی زدند.

کد خبر 334668

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha