همشهری آنلاین: نخستین دوره مسابقه اسلالوم قهرمانی کشور با حضور ۸۰ شرکت‌کننده از استان‌های سراسر کشور،‌ در دو بخش بانوان و آقایان در پیست اتومبیلرانی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

سکوی قهرمانی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، در این مسابقات اتومبيلرانان در 5 کلاس شرکت کردند که در پایان نتایج ذیل به دست آمد:

در بخش بانوان و تا کلاس 1500 فرشته حسینیان رودسری از گیلان اول شد، الهام خداپرست از کرمان بر روی سکوی دوم ایستاد و سمیه بخشودی از گیلان عنوان سوم را به دست آورد.

در کلاس 1500 تا 2000 سیما یزدان‌پناه از کرمان اول شد، فائزه محبی از تهران عنوان دوم را کسب کرد و مهناز موسوی از کرمان بر روی سکوی سوم ایستاد.

در بخش آقایان و تا کلاس 1500 امید نومیدی از گیلان عنوان نخست را به دست آورد، مجتبی آبلو از تهران دوم شد و امید غلامیان‌فرد از قزوین عنوان سومی را به دست آورد.

در کلاس 1500 تا 2000 علی‌اکبر مقیمی از تهران اول شد، علیرضا سلمانی از تهران به عنوان دومی رسید و پرشین میر از اصفهان سوم شد.

در کلاس آزاد جواد نتاج از مازندران اول شد، حمید جعفری از کرمان به عنوان دومی رسید و آرسام عسگری از تهران بر روی سکوی سوم قرار گرفت.

کاپ اخلاق این دوره از رقابت‌ها نیز به یلدا مرادی از استان گیلان تعلق گرفت.

 

کد خبر 332657

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha