همشهری آنلاین: بایرن مونیخ در هفته ۳۲ بوندس‌لیگا نتوانست قهرمانی زودرس خود را مسجل سازد. بوروسیا دورتموند به پیروزی پرگلی مقابل ولفسبورگ دست یافت. فرانکفورت، شالکه و هوفن‌هایم از دیگر تیم‌های موفق این هفته بودند.

Dortmund
  • آگسبورگ صفر - اف ث کلن صفر

پیکارهای هفته ۳۲ بوندس‌لیگا شامگاه جمعه (۲۹ آوریل/ ۱۰ ارديبهشت) با انجام دیدار آگسبورگ مقابل اف ث کلن آغاز شد. ۳۰ هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه آگسبورگ شاهد دیداری نسبتا خسته‌کننده و کم‌هیجان بودند که در نهایت با تساوی صفر بر صفر خاتمه یافت.

  • بایرن مونیخ یک - بوروسیا مونشن ‌گلادباخ یک

تیم بایرن مونیخ، صدرنشین بوند‌س‌لیگا روز شنبه فرصت کسب قهرمانی زودروس را از دست داد. مونیخی‌ها در هفته ۳۲ تنها به تساوی یک بر یک مقابل مهمان خود، بوروسیا مونشن ‌گلادباخ دست یافتند. این دیدار در حضور ۷۵ هزار تماشاگر در ورزشگاه آلیانس مونیخ برگزار شد.

بایرن مونیخ در این دیدار عملکرد نسبتا ضعیفی از خود نشان داد و نتوانست قابلیت‌های خود را آنطور که باید و شاید به نمایش گذارد. مونیخی‌ها در دقیقه ۶ بازی با گل توماس مولر یک بر صفر از حریف خود پیشی گرفتند، اما تلاش‌ها و حملات آنان به همین یک گل محدود بود. گل تساوی مونشن ‌گلادباخ در دقیقه ۷۲ توسط هان به ثمر رسید تا این تیم با یک امتیاز به خانه بازگردد.

  • بایر لورکوزن ۲ - هرتا برلین یک

تیم بایر لورکوزن توانست اين هفته بلیت حضور مستقیم در رقابت‌های لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا در فصل آتی را کسب کند. لورکوزنی‌ها با پیروزی ۲ بر یک مقابل هرتا برلین جای خود در رده‌ سوم جدول را تثبیت کردند. برلینی‌ها که در فصل جاری خوش درخشیده و به راه‌یابی به لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا امید بسته بودند، در پی این شکست تنها توانستند به لیگ اروپا راه یابند.

  • بوروسیا دورتموند ۵ - ولفسبورگ یک

تیم بوروسیا دورتموند که تعقیب‌کننده شماره یک بایرن مونیخ محسوب می‌شود، در هفته ۳۲ ولفسبورگ را ۵ بر یک درهم کوبید و دو هفته مانده به پایان فصل جاری تنها پنج امتیاز با صدرنشین جدول فاصله دارد و از این رو هنوز هم از شانس قهرمانی برخوردار است. ولفسبورگ اما آخرین فرصت برای حضور مستقیم در رقابت‌های اروپایی در فصل آتی را در پی این ناکامی از دست داد.

دورتموندی‌ها این دیدار را پرشتاب آغاز کرده و در دقایق ۷ و ۹ توسط رویس و راموس به دو گل زودهنگام دست یافتند. سومین گل دورتموند را رویس در دقیقه ۶۰ به ثمر رساند. پی‌ير امریک اوبامیانگ، مهاجم تیزپای دورتموند با دو گل پیاپی و برق‌آسا در دقایق ۷۷ و ۷۸ شکست سنگین ولفسبورگ را قطعی ساخت. تک ‌گل ولفسبورگ نیز در دقیقه ۸۶ توسط آندره شورله به ثمر رسید.

  • هوفن‌هایم ۲ - اینگولشتات یک

هوفن‌هایم نیز از تیم‌های موفق هفته بود. این تیم با پیروزی ۲ بر یک مقابل اینگولشتات سه امتیاز مهم به دست آورد و فاصله‌ خود با رده‌های پایین جدول را بیشتر کرد. گل پیروزی هوفن‌هایم در این دیدار را ندیم امیری، بازیکن جوان این تیم شش دقیقه مانده به پایان بازی به ثمر رساند.

  • دارمشتات یک - آینتراخت فرانکفورت ۲

آینتراخت فرانکفورت که از تیم‌های پایین جدول است نیز در هفته‌ ۳۲ بوندس‌لیگا به موفقیتی مهم دست یافت و با پیروزی ۲ بر یک در خانه دارمشتات سه امتیاز مهم در راه بقا در لیگ دسته اول فوتبال آلمان به دست آورد. گل پیروزی فرانکفورت در این دیدار در دقیقه ۸۳ توسط آیگنر، مهاجم این تیم حاصل شد. فرانکفورت در حال حاضر با ۳۳ امتیاز در رده‌ شانزدهم جدول قرار دارد.

  • هانوفر یک - شالکه ۳

تیم شالکه که هفته‌هایی بحرانی را تجربه کرده بود، اين هفته را با موفقیت پشت سر گذاشت و با پیروزی ۳ بر یک در زمین هانوفر توانست شانس حضور مستقیم در رقابت‌های لیگ اروپا در فصل آتی را حفظ کند. شالکه با ۴۸ امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد. این در حالی است که سقوط هانوفر به لیگ دسته دوم آلمان قطعی شده است.

  • ماینتس صفر - هامبورگ صفر

پیکار تیم‌های ماینتس و هامبورگ هم پس از ۹۰ دقیقه تلاش و دوندگی با تساوی بدون گل به پایان رسید. هامبورگ در صورت پیروزی در این دیدار می‌توانست بقای خود در لیگ دست اول را قطعی سازد، هدفی که در نهایت محقق نشد. ماینتس نیز در صورت پیروزی می‌توانست جای خود در رده‌های بالای جدول را مستحکم کند، اما حال باید در دو دیدار پایانی خود این هدف را دنبال کند.

  • وردر برمن ۶ - اشتوتگارت ۲

در تنها دیدار باقیمانده هفته ۳۲ لیگ دسته اول فوتبال آلمان تیم برمن شامگاه دوشنبه در خانه خود به مصاف اشتوتگارت رفت و موفق شد اين تيم را با نتيجه پرگل ۶ بر ۲ از پيش رو بردارد.

 

کد خبر 332620

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha