چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: ملی پوشان تیم ملی فوتسال با آغاز اردوی جام جهانی در وضعیت نسبتا بدی در مهمان‌سرای کمپ تیم‌های ملی اسکان یافته‌اند و هر هفت نفر در یک اتاق هستند.

اردوی فوتسال

به گزارش ایسنا، اردوی تیم ملی فوتسال بالاخره و با تعویق چند روزه آغاز شد اما هنوز هم این تیم با کمبود امکانات موجه است.

دیر رسیدن لباس‌های ملی پوشان، اجاره هتل و سالن کمپ جزو کمبودهایی است که باعث تعجب شده است.

بر اساس شنیده‌ها و گفته عوامل تیم، بازیکنان تیم ملی علاوه بر اشکالات لباس، در وضعیت نامناسبی در مهمان سرای کمپ اسکان یافته ‌ند چرا که هر هفت، هشت بازیکن تیم ملی در یک اتاق قرار دارند.

بدون شک چنین اتفاقاتی برای تیمی مانند ایران که جزو کشورهای صاحب سبک است و تیم پنجم دنیا به حساب می‌آید بسیار زشت و ناشایست به حساب می‌آید.

از طرفی همین مهمان‌سرای فعلی از چند روز آینده باید تحویل داده شود چرا که به بخش خصوصی اجاره داده شده است!

لباس‌های فعلی تیم ملی هم از دیگر انتقادات موجود بود و برخی از بازیکنان معتقد بودند که تیم پنجم جهان نباید لباس‌هایی را بر تن کنند که کیفیت لازم را ندارد و حتی نامش به گوش کسی نرسیده است. حتی امروز به دلیل کامل نبودن این لباس‌های تمرینی بعضی از بازیکنان و اعضای کادر فنی مجبور بودند از جوراب‌ها و شلوارهای اسپانسر قبلی استفاده کنند.

این شرایط در حالی در اردوی تیم ملی به وجود آمده که هنوز چند ماهی از قهرمانی مقتدارنه این تیم در رقابت‌های قهرمانی آسیا نمی‌گذرد اما بی‌توجهی کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال به این تیم و اهمیت مسابقات جام‌جهانی کلمبیا باعث شده که وضعیت اسکان این تیم به حدود یک دهه قبل برگردد.

کد خبر 332023

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha