دوشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: نمایش عروسکی «جک و لوبیای سحرآمیز» با حمایت مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به ۲ زبان فارسی و انگلیسی به صحنه خواهد رفت.

نمایش

به گزارش مهر؛ علیرضا دهقانی کارگردان نمایش عروسکی «جک و لوبیای سحرآمیز» درباره تولید و اجرای این اثر نمایشی گفت: دوره «کتاب، تئاتر، مدرسه» با حمایت آقای محمدرضا کریمی صارمی مدیر مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با دبیری سعید زین‌العابدین برگزار می‌شود و طی آن حدود ۱۵ تا ۱۶ اثر نمایشی بر اساس کتاب‌های آموزش زبان انگلیسی کانون، تولید و اجرا می‌شوند.

وی ادامه داد: ما هم بر اساس داستان «جک و لوبیای سحرآمیز» در یکی از کتاب‌های آموزش زبان انگلیسی کانون، نمایشی عروسکی را تولید کرده‌ و آن را در مراکز آموزش زبان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان اجرا خواهیم کرد.

دهقانی درباره صداپیشگان و زمان اجرای نمایش عروسکی «جک و لوبیای سحرآمیز»، گفت: از هفته پایانی اردیبهشت‌ماه به تعداد ۱۰ اجرا، نمایش عروسکی «جک و لوبیای سحرآمیز» را به صحنه خواهیم برد. در این اجرا ماندانا عبقری، حمیدرضا حسینعلی، نسرین نکیسا و بنده به عنوان صداپیشه حضور داریم.

وی درباره وضعیت اجرای عمومی این اثر عروسکی، اظهار کرد: در مرحله اول «جک و لوبیای سحرآمیز» را در سطح کلاس‌های و آموزشگاه‌های زبان انگلیسی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به صحنه خواهیم برد و احتمالا با حمایت‌های مدیریت مرکز تئاتر کانون، این اثر نمایشی را در قالب اجرای عمومی نیز به صحنه خواهیم برد.

کد خبر 331782

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha