همشهری آنلاین: در ادامه مسابقات هفته بیست‌وهفتم لیگ، نفت تهران مقابل سپاهان تن به شکست داد و سیاه‌جامگان خراسان در چند دقیقه پایانی بازی شکست مقابل تراکتور را با پیروزی عوض کرد.

سیاه جامگان

هفته بيست‌وهفتم ليگ برتر فوتبال روز يكشنبه 5 ارديبهشت با 5 ديدار دنبال شد. در تهران، سپاهان توانست با يك گل از سد نفت تهران بگذرد.

شاگردان منصوريان كه تلاش دارند سهميه ليگ قهرمانان را بدست آورند در دقيقه 89 بازي با گل منوچهري بازي را واگذار كردند. آنها در شرايطي با 42 امتياز در دره پنجم قرار دارند كه در بازي آتي خود بايد با پرسپوليس بازي كنند.

سپاهاني‌ها نيز كه روزگار خوشي را سپري نمي‌كنند بعد از استعفاي سرمربي خود توانستند با اين پيروزي 35 امتيازي شده و در جايگاه يازدهم قرار بگيرند.

اما در مشهد تيم در آستانه سقوط سياه‌جامگان ميزبان تراكتورسازي تبريز بود. شاگردان قلعه‌نويي هنوز اين شانس را دارند كه در دره‌هاي برتر ليگ امسال قرار بگيرند از اين روي با عزمي جدي پا به ميدان گذاشتند و توانستند با گل دقيقه 23 ايرانپوريان از روي نقطه پنالتي به برتري برسند.

اما آن سوي ميدان شاگران كاظمي بي‌تاب بودند. آنها در نيمه دوم يك پنالتي را در دقيقه 73 از دست دادند و پا پس نكشيدند و توانستد با گل‌هاي دقايق 82 و 92 يك پيروزي حياتي بدست آورند.

تراكتور با 42 امتياز در مكان چهارم باقي ماند و سياه‌جامگان نيز به رغم اين پيروزي و 24 امتياز شدن همچنان در رده چهاردهم قرار دارد و نگران سقوط است.

کد خبر 331659

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha