همشهری آنلاین: پلیس راه ناجا به دلیل حجم فزاینده سفر در تعطیلات آخر هفته و با هدف افزایش ایمنی جاده‌ها محدودیت‌های ترافیکی را برای روزهای چهارشنبه 11 مهر تا جمعه 13 مهر ماه اعلام کرد.

بر این اساس تردد موتور سیکلت در ایام تعطیلات روز چهارشنبه 11 مهر تا روز جمعه 13 مهر از محور کندوان (کرج - چالوس)، هراز، فیروز کوه، قزوین - رشت، ساوه - همدان و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

همچنین در محور کرج - چالوس نیز تردد کامیون‌ها کماکان ممنوع است. از ساعت 14 تا ساعت 22 روز جمعه 13 مهر، تردد تمامی وسایل نقلیه از محور کندوان از کرج به سمت چالوس ممنوع و از ساعت 16:30 تا ساعت 22 روز جمعه 13 مهر، تردد کلیه وسایل نقلیه از مرزن آباد (دزدبن) به سمت کرج یک طرفه است.

به گزارش ایسنا، محور هراز، از ساعت 13 روز پنج شنبه 12 مهر تا ساعت 22 روز جمعه 13 مهر، تردد تمامی تریلرها و کامیون‌ها به استثنای تریلرها و کامیون‌های حمل مواد سوختی و فاسدشدنی از محور هراز ممنوع است.

در محور ساوه - همدان نیز تردد تریلرها و کایونهای به استنثای تریلرها و کامیون های حامل مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 7 تا ساعت 24 روز چهارشنبه و جمعه 11 و 13 مهر ماه از ساوه به همدان (از ساوه تا دوراهی قزوین - همدان) و بالعکس ممنوع است.

در محور قزوین - رشت هم تردد تریلرها و کامیون‌ها به استثنای تریلرها و کامیون‌های حامل مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 22 روز جمعه 13 مهر از محور قزوین - رشت و بالعکس ممنوع است.

کد خبر 33044

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز