شنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: نمایشگاه هنر ترکیبی «ماجرای نبودنت» با ترکیب عکس و صدای شخصیت‌های درون آن‌ها در خانه هنرمندان ایران افتتاح شد.

تجسمی

به گزارش ایسنا، محمدصادق دهقانی - ایده‌پرداز، نویسنده، عکاس و کارگردان این نمایشگاه - 11 اثر را که برگزیده‌ی آثار چهار نمایشگاه قبلی او هستند، گرد هم آورده است.

او شیوه‌ی متفاوتی را برای تأثیرگذاری روی مخاطب طراحی کرده که در نمایشگاه‌های گذشته با استقبال مخاطبان بیرجندی و مشهدی رو‌به‌رو شد. در این شیوه‌ی اجرایی، مخاطب مقابل هر عکس با قرار دادن یک گوشی، داستان شخصیت هر عکس را از زبان خودش می‌شنود. داستان‌هایی از عشق، تنهایی و نبودن.

چهار قاب از کودکان بی‌سرپرست موسسه «همدم» در نمایشگاه وجود دارد و به این بهانه تمام عواید مادی و معنوی این نمایشگاه به 400 دختر بی‌سرپرست این موسسه تعلق خواهد گرفت.

در مراسم افتتاحیه‌ی این نمایشگاه کسانی مانند رضا کیانیان، رضا میرکریمی، دکتر اکبرعالمی، دکتر کیوان ساکت، دکتر سارا شریعتی، افسانه بایگان، صدیقه کیانفر، محمد نادری و دکتر زهرا حجت - مدیرعامل موسسه خیریه همدم - حضور داشتند.

«ماجرای نبودنت» به نویسندگی و کارگردانی محمدصادق دهقانی و حمایت موسسه «همدم» به نفع دختران بی‌سرپرست این موسسه از 20 تا 27 فروردین‌ماه از ساعت 14 تا 20 به نشانی خیابان طالقانی، بعد از ایرانشهر، خیابان موسوی شمالی، خانه هنرمندان ایران، گالری استاد ممیز میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

کد خبر 329975

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha