یکشنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۶
۰ نفر

در حادثه‌ای تلخ، بازی دختر ۶ ساله و برادر ۱۸ماهه‌اش کنار اجاق گاز، به قیمت جان هردوی آنها تمام شد.

ساعت 7:30سوم فروردين‌ماه بود كه دختري 6ساله به همراه 2برادرش در حال بازي در خانه بودند. آنها وقتي ديدند در اجاق گاز باز است به سمت آن رفتند تا بازي كنند. دقايقي قبل‌تر مادر خانواده يك قابلمه پر از آب روي گاز گذاشته بود تا جوش بيايد و با آن لباس‌ها را بشويد. شعله گاز روشن بود و فرزندان از اجاق‌گاز آويزان شدند.

در آن لحظه پدر و مادر آنها نيز در حال انجام كارهاي خانه بودند. درحالي‌كه بچه‌ها از گاز آويزان شده و تاب مي‌خوردندناگهان سنگيني آنها باعث شد كه اجاق گاز واژگون شود و حادثه غم‌انگيزي رقم بخورد. فرزند بزرگ‌تر با ديدن اين صحنه فرار كرد و قابلمه آب جوش روي پسر 18ماهه و دختر 6ساله ريخت و جيغ آنها فضاي خانه را پر كرد. در چنين شرايطي پدر و مادر آنها سراسيمه به سمت آشپزخانه رفتند تا فرزندانشان را كه از شدت درد و سوختگي بي‌تابي مي‌كردند به بيمارستان برسانند.

نهم فروردين‌ماه بود كه مأموران كلانتري 151يافت‌آباد با قاضي محسن مديرروستا كشيك جنايي تماس گرفتند و خبر از مرگ كودكي 18ماهه دادند. آنها اعلام كردند كه دقايقي قبل‌تر از بيمارستان يافت‌آباد تماس گرفتند و اعلام كردند كه اين كودك از روز سوم فروردين به‌علت سوختگي با آب جوش و ايراد صدمه بدني در بيمارستان بستري بوده كه با وجود تلاش پزشكان، او به كام مرگ رفته است. قاضي دستور انتقال جسد اين كودك به پزشكي قانوني را صادر كرد تا علت اصلي مرگ مشخص شود. از سويي تيمي از مأموران مأمور رسيدگي به اين پرونده شدند.

درحالي‌كه بررسي‌ها در اين خصوص ادامه داشت روز دوازدهم فروردين مأموران كلانتري يافت‌آباد دومين گزارش مرگ كودك را به قاضي جنايي مخابره كردند. دومين قرباني دختر 6ساله و خواهر نخستين قرباني بود كه مانند برادرش جان خود را از دست داده بود. مرگ غم‌انگيز اين خواهر و برادر باعث تشكيل پرونده‌اي در شعبه ششم دادسراي جنايي تهران شد و پدر خانواده ديروز پيش روي قاضي گفت:

من در آن لحظه داخل اتاق بودم و همسرم هم سرگرم كارهاي خانه بود كه ناگهان صداي جيغ و فريادهاي بچه‌ها را شنيدم. فرزندانم در مدتي كه بيمارستان بودند خيلي عذاب كشيدند تا اينكه جانشان را از دست دادند اما اين حادثه تلخ هرگز از ذهن من و همسرم پاك نخواهد شد چراكه همسرم پس از اين اتفاق به‌شدت دچار افسردگي شده است.به گزارش همشهري، قاضي مديرروستا پس از شنيدن اظهارات پدر 2قرباني، پرونده را به دادسراي باقرشهر محل وقوع حادثه فرستاد.

کد خبر 329366

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha