سه‌شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۰
۰ نفر

تاجر افغانی که با ربودن پسر ۱۰ ساله‌ای او را با دست و پای بسته در چمدان گذاشته بود، سرانجام لب به اعتراف گشود و مدعی شد که به‌خاطر علاقه‌ای که به یکی از اقوام پسربچه داشته، این نقشه را کشیده است.

متهم

ماجرا از اين قرار بود كه شنبه هفته گذشته فردي با كلانتري بي‌سيم تهران تماس گرفت و گفت كه ساعتي قبل يكي از همخانه‌هاي او به نام خان‌آقا با يك چمدان مشكي‌رنگ به خانه آمده و مدعي شده كه داخل آن توله‌سگ است.
او گفت زماني كه خان‌آقا به دستشويي رفته بود، از روي كنجكاوي در چمدان را باز كرده و ناگهان با پسربچه‌اي روبه‌رو شده كه دست و پا و دهانش بسته شده و صورتش را با نايلون پوشانده بودند.

با اعلام اين گزارش، مأموران راهي خانه مورد نظر شدند و خان آقا را دستگير كردند. به اين ترتيب پسربچه كه چيزي نمانده بود به‌خاطر خفگي جانش را از دست بدهد، نجات يافت. از طرفي بررسي‌ها نشان مي‌داد كه ساعتي قبل پدر اين پسربچه گزارش ناپديد شدن او را به پليس اعلام كرده بود.

پسربچه پس از آزادي به مأموران گفت: خان‌آقا دوست پدرم بود كه او را در خيابان ديدم. او برايم آبميوه و كتاب خريد اما پس از اينكه آبميوه را خوردم از حال رفتم و چيزي به‌خاطر ندارم.همه شواهد حكايت از اين داشت كه خان‌آقا، پسربچه را بيهوش كرده و درون چمدان گذاشته اما او منكر بود و مي‌خواست آدم‌ربايي را گردن 2همخانه‌اش بيندازد. او اصرار داشت كه آنها پسربچه را ربوده و نيت شوم داشتند اما او به موقع رسيده و او را نجات داده است. حتي براي نجات او 20هزار دلار به آدم‌ربايان پول پرداخته است.

هرچند او خود را بي‌گناه مي‌دانست اما قاضي سيفي، بازپرس شعبه چهارم دادسراي جنايي تهران براي او قرار بازداشت موقت صادر كرد. تحقيقات از او ادامه داشت تا اينكه سرانجام وي ديروز لب به اعتراف گشود و حقايق را فاش كرد. اين مرد افغاني كه تاجر است و وضع مالي خوبي دارد، به قاضي گفت: من از مدت‌ها قبل عاشق زني از بستگان پسربچه شده بودم.

اين خانواده از هموطنانم هستند و با آنها رفت‌وآمد داشتيم. براي اينكه دل آن زن را به‌دست آورم اين نقشه را كـشـيـدم و براي چند ساعت پسربچه را درون چمدان جاسازي كردم تا فردين‌بازي در آورم و به آنها بگويم كه با پرداخت پول، پسرك را از دست آدم‌ربايان نجات دادم اما كنجكاوي همخانه‌هايم كار دستم داد و بدتر اينكه آبرويم نزد اين خانواده رفت. به گزارش همشهري اين متهم پس از اقرار به جرم خود راهي زندان شد.

کد خبر 328391

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha