سه‌شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: در جریان دیدار سپاهان و لوکوموتیو ازبکستان هواداران زردپوشان اصفهانی نارنجک دست‌سازی را به سمت نیمکت خودی پرتاب کردند که باید دید واکنش مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا در قبال این اتفاق چه خواهد بود.

ورزشگاه نارنجک

به گزارش ایسنا، در حالی که سپاهان در ورزشگاه فولادشهر مقابل لوکوموتیو ازبکستان با دو گل شکست خورد هواداران این تیم در اعتراض به نتایج تیم‌شان نارنجک دست‌سازی را پشت نیمکت سپاهانی‌ها پرتاب کردند که این موضوع موجب حساسیت نیروهای امنیتی شد.

پس از این اتفاق نیروهای امنیتی مقابل جایگاه هواداران سپاهان قرار گرفتند و با تعدادی دوربین اقدام به فیلم گرفتن از هواداران کردند.

این اتفاق در حالی رخ داد که قبل از این در بازی پرسپولیس و تراکتورسازی هواداران نارنجک‌هایی را به سمت نیمکت تراکتور پرتاب کرده بودند و مهدی تاج، رئیس سازمان لیگ در واکنش به این اتفاق گفته بود که AFC نمی‌تواند به این خاطر ایران را جریمه کند چرا که این اتفاق در جریان بازی‌های داخلی و هیچ ارتباطی به بازی‌های بین‌المللی ندارد اما این اقدام تماشاگران سپاهان در بازی امروز می‌تواند پیامدهای بدی را برای فوتبال ایران از نظر میزبانی بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد.

ناظران AFC در این بازی حضور داشتند و قطعا گزارش مربوط به اتفاقات این بازی را به AFC ارائه خواهند کرد.

کد خبر 328369

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha