دوشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۴
۰ نفر

پس از ناکامی همه‌جانبه «در حاشیه» که نه به مذاق تماشاگران خوش آمد نه توانست منتقدان را راضی کند، موفق‌ترین چهره طنز تلویزیون در ۲دهه اخیر سرانجام تصمیم گرفت به شبکه نسیم برود و «دور همی» را با حضور گروهی از دوستان خود برای نمایش در ۲روز آخر هفته آماده کند؛ برنامه‌ای که به‌نظر می‌رسد رقیب جدی «خندوانه» است.

مدیری

به گزارش همشهري، شبكه‌هاي تلويزيون به رسم هر سال براي جدول نوروزي خود چند سريال طنز درنظر گرفته‌اند و شبكه نسيم هم اعلام كرده فصل سوم خندوانه را با اجراي رامبد جوان از 25اسفندماه روي آنتن مي‌فرستد. اين در حالي است كه رئيس سازمان صدا و سيما در مصاحبه اخير خود از پخش خندوانه در شنبه تا چهارشنبه خبر داد و گفت: «شبكه نسيم براي روزهاي پنجشنبه و جمعه برنامه دور همي را در جدول پخش قرار داده است.»

  • رقابت نوروزي درون‌شبكه‌اي

از زمان اعلام خبر توليد برنامه‌اي با حضور مديري و گروهي از بازيگران و نويسندگان طنز براي شبكه نسيم، زمان پخش اين برنامه در هاله‌اي از ابهام بود و حالا به‌نظر مي‌رسد شفاف‌سازي محمد سرافراز جايي براي پرسش باقي نگذاشته است. تنها نكته مهم ماجرا ميزان موفقيت چهره‌اي است كه با سريال در حاشيه نشان داد از دوران اوج خود بسيار فاصله دارد و براي بازگشت به آن دوران پرخاطره، بايد با دست پر به تلويزيون بازگردد.

براساس آنچه در سايت شبكه نسيم آمده و برخلاف گفته‌هاي سرافراز، فصل سوم خندوانه يكشنبه تا پنجشنبه ساعت 23روي آنتن مي‌رود و دور همي جمعه و شنبه در همان ساعت پخش مي‌شود. اين مجموعه كه ابتدا «زعفروني» نام داشت، در ۱۵۶ قسمت توليد خواهد شد و نخستين قسمت‌هاي آن همزمان با نوروز به نمايش درمي‌آيد. مديري علاوه بر اجراي برنامه، كارشناس آن هم هست و همراه ديگر بازيگران كارگرداني آن را به‌عهده دارد.

در اين مجموعه اميرمهدي ژوله كه بيشتر به‌عنوان نويسنده شناخته مي‌شود، اين بار صرفا بازيگر است و به‌گفته خودش در بخش‌هايي به‌عنوان نويسنده به گروه كمك مي‌كند. سيامك انصاري، اليكا عبدالرزاقي، مهران رنجبر، محمد نادري، شقايق دهقان در كنار مديري و ژوله بازيگران ثابت دورهمي هستند و در هر قسمت يك بازيگر مهمان حضور دارد كه همراه ساير بازيگران وارد فضاي شيرين و كمدي قصه مي‌شود. محراب قاسمخاني هم جزو گروه نويسندگان پروژه است.

  • بازگشت به خوانندگي

مديري كه در فصل دوم در حاشيه به‌خود استراحت داده و صرفا در مقام كارگردان ظاهر شده بود، پس از‌گذار از دوران ركود، فعاليت‌هايش را گسترش داده و با خواندن ترانه عنوان‌بندي سريال «زعفراني»، ياد روزهاي خوش گذشته و سريال‌هاي برره‌اي خود را زنده كرده است. به اين ترتيب، بينندگان سريال نوروزي شبكه2مي‌توانند صداي بازيگر محبوب را هر شب روي عنوان‌بندي زعفراني بشنوند. اين سريال را حامد محمدي مي‌سازد.

  • يك ايراني و يك خارجي

شبكه5كه قرار بود سريال نوروزي نداشته باشد، مجموعه طنز نمايشي «پنج‌دري» را براي ايام نوروزدرنظر گرفته است. اين مجموعه روايتگر زندگي خانواده‌اي پرجمعيت است كه به اجبار بايد همراه تمام فرزندان در خانه پدري كنار هم زندگي كنند. عباس محبوب، عباس جمشيدي‌فر، شهربانو موسوي، بهراد خرازي، سولماز حصاري، سحر نظام‌دوست، جواد زيتوني و... از بازيگران اين سريال هستند كه در 13قسمت 45دقيقه‌اي هر روز ساعت 16روي آنتن مي‌رود. با تصميم مديران تلويزيون، يك سريال خارجي هم در ايام نوروز از شبكه5پخش مي‌شود و علاقه‌مندان مي‌توانند از 28اسفند هر روز ساعت 23سريال كره‌اي «دونگ‌يي» را تماشا كنند. پخش اين سريال تا پايان بهار ادامه دارد.

کد خبر 328239

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha