همشهری آنلاین - سجاد میرزامهدی تهرانی: دیویژن (Tom Clancy's The Division) یک بازی ویدیویی در سبک جهان باز، تیر اندازی سوم شخص و نقش آفرینی می‌باشد که امروز یازدهم ماه مارچ برای کنسول‌های نسل هشتم منتشر شد.

این بازی توسط کمپانی یوبی سافت منتشر و استودیو بازی‌سازی Red Storm Entertainment آن را طراحی كرده است. این بازی برای اولین بار در نمايشگاه اي تري 2015 معرفي شد.

داستان بازی از عملیات زمستان سیاه الهام در سبک جهان باز، تیر‌اندازی سوم شخص و نقش‌آفرینی گرفته شده‌است. به عنوان یک راه حل نهایی برای بقای بازماندگان، بازیکن بخشی است از یک واحد سری تاکتیکی متکی به خود به نام واحد استراتژیکی میهن یا خلاصه شده: دیویژن.

  • گیم‌پلی

دیویژن در یک شهر شبیه به منهتن اتفاق می‌افتد که یک محیط مخرب است و بازیکن آزاد است تا به هرکجا خواست برود. و ماموریت بازیکن این است که منبع شیوع ویروس را در هر منطقه پیدا کند. در این بازی هر کاراکتر می‌تواند سه اسلحه را حمل کند. سلاح‌های انفجاری مانند انواع نارنجک و مین هم در این بازی وجود دارد.

بازیکن می‌تواند هنگام هجوم دشمنان در بازی پناه بگیرد و تیرانداری کند. بازیکن در طی بازی می‌تواند امتیازاتی تحت عنوان XP کسب کند که با این امتیازات می‌تواند شخصیت بازی را ارتقا دهد. بازیکن برای اینکه بتواند سلاح‌ها و توانايی‌های شخصیت بازی را ارتقا دهد باید مراحل بازی به اتمام برساند. گیم پلی این بازی طوری طراحی شده که متحرک است یعنی اینکه تغیرات اقلیمی و روز شب در بازی وجود دارد و این تغیرات باعث تاثير‌گذاری در روند بازی می‌شود.

بازی دیویژن

کد خبر 327890

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha