چهارشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران به تمهیدهای در نظر گرفته شده برای ایام نوروز ۹۵ توسط این شرکت اشاره کرد و گفت: در این روزها، سریعترین خدمت پستی را در اختیار هموطنان قرار می دهیم.

Post

حسین مهری در گفتگو با ایرنا افزود: خدمات پست ویژه که سریع‌ترین نوع آن در داخل کشور است در ایام نوروز مرسوله‌های هموطنان را به مراکز استان در کمتر از 24 ساعت و در شهرها نیز سه تا پنج ساعت توزیع می‌کند.

وی، ارسال سوغات، هدایا و امانت‌های شهروندان به داخل یا خارج از کشور در ایام نوروز را دیگر خدمات پست ذکر کرد و گفت: این خدمات در شرکت پست دائمی است اما در ایام نوروز با هدف افزایش سرعت سیر و ارتقای کیفیت آن، تمهیداتی خاصی در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل پست با بیان این که تبریک نوروز در میان ایرانیان از طریق ارسال کارت پستال همواره مرسوم بوده است، افزود: سرویس کارت پستال شرکت پست در فرایندهای آسان و سریع الکترونیکی، امکان ارسال کارت پستال‌های فیزیکی به سراسر کشور را برای هموطنان فراهم کرده است.

مهری ادامه داد: هموطنان می‌توانند با مراجعه به سامانه www.ecard.post.ir، کارت پستال‌های دلخواه خود را انتخاب، پیام مورد نظر را درج و نشانی گیرنده را ثبت کنند؛ سفارش‌های ثبت شده از سوی واحدهای پستی بررسی و کارت پستال الکترونیکی انتخاب شده به صورت کاغذی بر اساس سفارش کاربر آماده‌سازی شده و پست با برخورداری از گسترده‌ترین شبکه توزیع کشور آن را به دست گیرنده می‌رساند.

مدیرعامل شرکت پست، به سنت پسندیده دادن هدیه در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: سرویس تمبر اختصاصی شرکت پست با برخورداری از قابلیت انتشار تمبر با تصاویر شخصی و مورد نظر مشتریان، هدیه‌ای ماندگار و کم هزینه برای تبریک نوروز است.

وی افزود: به دلیل افزایش حجم مراجعان به واحدهای پستی و لزوم تسریع در پاسخگویی بهینه به هموطنان، در تعطیلات نوروز، ساعات کاری دفاتر پستی دولتی از هجدهم اسفندماه تا پایان سال از روزهای شنبه تا چهارشنبه تا ساعت 16 و در روزهای پنجشنبه تا ساعت 14 افزایش یافت.

مهری خاطرنشان ساخت: دفاتر منتخب پست در سراسر کشور در روزهای پایانی سال همزمان با بیست و هشتم و بیست و نهم اسفندماه و ایام نوروز، دوم تا پنجم و همچنین دوازدهم فروردین ماه سال 95 از ساعت 9 تا 13 آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند؛ فهرست این دفاتر برای کاربران قابل دسترسی است؛ شرکت پست روز عید و همچنین سیزدهم فروردین تعطیل است.

مدیرعامل پست، به پاسخگویی این شرکت به مشتریان در تعطیلات نوروز اشاره کرد و گفت: هموطنان می‌توانند در تماس با شماره تلفن 84470000 درخواست‌ها، شکایات و پیشنهادهای خود را در این سامانه ثبت کنند.

کد خبر 327765

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha