600 هزار نفر دیگر از مددجویان بهزیستی و کمیته امداد، علاوه بر مددجویانی که تاکنون سهام عدالت دریافت کرده‌اند، در سال جاری سهام عدالت می‌گیرند.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی در خصوص تعداد مددجویان دریافت‌کننده سهام عدالت، به مهرگفت: تاکنون یک میلیون نفر از مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی سهام عدالت دریافت کرده‌اند.

سید مهدی سید محمدی خاطر نشان کرد: علاوه بر این تعداد، اسامی 700 هزار مددجوی دیگر را نیز که مشمول دریافت سهام عدالت بودند، به سازمان خصوصی سازی اعلام کردیم اما با توجه به اینکه پرونده واگذاری سهام عدالت مددجویان بهزیستی بسته شده بود به همین دلیل اعطای سهام به آنان امکان پذیر نشد.

وی تاکید کرد: این اسامی مربوط به افرادی است که شرایط دریافت سهام عدالت را دارا بودند اما به دلایلی قبلا نتوانسته بودند پرونده خود را تکمیل کنند.

سید محمدی ادامه داد: براساس نامه ای که رئیس سازمان بهزیستی به رئیس جمهوری نوشت، توسط دکتر احمدی نژاد سهمیه قابل توجهی برای پرداخت سهام عدالت به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد، مصوب شد.

وی از اختصاص سهام عدالت به 600 هزار نفر خبر داد و گفت: براساس مصوبه رئیس جمهوری، امیدواریم سهم مناسبی از این تعداد در نظر گرفته شده، به مددجویان بهزیستی اختصاص پیدا کند.

کد خبر 32679

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز