چهارشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۸
۰ نفر

طراح نقشه ربودن زن ۳۰ ساله یکی از بستگان او بود که قصد داشت ۱۵۰ میلیون تومان از خانواده این زن اخاذی کند.

متهم

ماجراي اين آدم‌ربايي چند روز پيش در شهر كرمان رخ داد. آن روز مردي با مراجعه به پليس خبر از دزديده‌شدن همسرش داد. او گفت: افراد ناشناسي همسرم را ربوده‌اند و در تماس با من براي آزادي او 150ميليون تومان خواسته‌‌اند. با شكايت اين مرد تحقيقات پليس آغاز شد. درحالي‌كه تماس‌هاي تهديدآميز آدم‌ربايان ادامه داشت، مأموران متوجه شدند كه آنها در خانه‌اي در مركز شهر مخفي شده‌اند.

در كمتر از 72ساعت اين خانه شناسايي شد و تيم‌هاي عملياتي با ورود به آنجا توانستند زن 30ساله را كه دست و پا بسته در يكي از اتاق‌ها زنداني بود، آزاد كنند. اين زن در جريان تحقيقات به مأموران گفت: روز حادثه يكي از بستگان شوهرم با من تماس گرفت و گفت كه كار مهمي دارد. او در يكي از خيابان‌هاي شهر قرار گذاشت و من هم راهي آنجا شدم. وقتي به محل قرار رسيدم، سوار ماشين او شدم و پرسيدم چه اتفاقي افتاده؟ اما در همين هنگام 2مرد ديگر سوار ماشين شدند و با چاقو شروع به تهديد ما كردند. آنها نقاب به‌صورت نداشتند.

يكي از آنها دست و پايم را بست و ديگري از راننده خواست كه حركت كند. لحظاتي بعد آنها مرا به ساختماني در همان حوالي بردند و در اتاقي زنداني كردند. با اظهارات اين زن، دو متهم دستگير شده نيز تحت بازجويي قرار گرفتند و مدعي شدند كه فقر و اعتياد باعث شده بود كه دست به اين آدم‌ربايي بزنند. آنها گفتند: طراح نقشه آدم‌ربايي همان فردي بود كه با زن جوان تماس گرفته و او را به محل قرار كشانده بود.

او مي‌گفت كه اين زن از بستگانشان است و آنها وضع مالي خوبي دارند و شوهرش براي آزادي او حاضر است مبلغ هنگفتي بپردازد. بعد نقشه كشيد كه با او تماس بگيرد و قرار ملاقات بگذارد و وقتي او را به محلي خلوت كشاند، ما وارد عمل شويم و با تهديد هر دويشان، آنها را برباييم. سردسته باند به ما گفته بود كه هيچ‌كس متوجه نخواهد شد كه ما همدست هستيم. ما هم وسوسه شديم و قبول كرديم اما در كمتر از 72ساعت دستگير شديم. سرهنگ حسن‌پور، رئيس پليس آگاهي استان كرمان گفت: با دستگيري 2نفر از آدم‌ربايان، تحقيقات براي دستگيري همدست فراري آنها ادامه دارد.

کد خبر 326258

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha