همشهری آنلاین: سومین همایش بین‌المللی صنعت خودرو با رویکرد اقتصاد مقاومتی روزهای ۱۰ و ۱۱ اسفند ماه سال ۹۴ برگزار می‌شود.

سومین همایش بین‌المللی صنعت خودرو

اين همايش در شرايطي برگزار مي‌شود که صنعت خودروی ایران به دلیل تحولات گسترده در مناسبات اقتصادی و صنعتی بین‌المللی، شرایط کاملا ویژه‌ای دارد. از یک سو خواست گسترده مشتریان برای تغییر در خودروهای تولید داخل و از سوی دیگر تمایل باور نکردنی شرکت‌های بین‌المللی برای حضور در بازار خودرو ایران، بر اهمیت برگزاری سومین همایش افزوده است.

از آنجایی که امکان رضایتمندی مشتریان فقط از طریق رقابت‌پذیری در کیفیت، قیمت و خدمات امکان پذیر است، برگزارکنندگـان ایـن همایش موضوع اصـلی یا تم همایش را "رقابت پذیری و همکاری‌های بین‌المللی" در نظرگرفته‌اند.

به گفته برگزاركنندگان اين همايش، بازار بزرگ داخلی و پیرامونی ایران، با بیش از 350.000.000 نفر جمعیت، شرایط کم نظیری را برای سرمایه‌گذاری و توسعه صنعت خودرو ایران به عنوان مرکز تحول این صنعت، در این منطقه از آسیا فراهم می‌سازد. اطمینان داریم حضور در این همایش برای علاقه‌مندان توسعه همکاری با صنعت خودروی ایران، فرصتی استثنایی محسوب می‌شود و با توجه به رفع موانع اقتصادی ایران در همکاری های مشترک بین المللی و تصمیم جدی مسئولین اقتصادی، صنعتی و مدیران ارشد صنعت خودروسازی ایران برای ایجاد تحول بنیادی در این صنعت، نه تنها به اهداف همایش دست خواهیم یافت بلكه پشتیبـانی‌های لازم تـوسط مسئـولین ایـرانـی از همکاران بین‌المللی صنعت خودروی ایران نیز به عمل خواهد آمد.

کد خبر 326120

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha